Közel félmillárdot költött a kormány a TV2-nél tavaly
Tavaly fél év alatt a kormány legalább 400 millió forintot költött el hirdetésekre a TV2-nél – írta meg a 444.hu. További milliókat kaszálhatott akkor a nemrég Andy Vajna kormánybiztos tulajdonába került csatorna a nagy állami vállalatok (Szerencsejáték Zrt., Magyar Posta, MVM stb.) és más állami szervezetek (például Turizmus Zrt.) által megrendelt kampányokból (Széchenyi 2020, Vállalkozz itthon stb.).
A 444.hu írása szerint a Rogán Antal szomszédjaként is ismert Csetényi Csaba cégei közvetítették ki a kormány saját magát dicsérő és a menekültekkel ijesztgető üzeneteit a kormánybarát csatornákhoz.
A tévés hirdetések bevételein az Andy Vajna által megszerzett TV2-csoport és a közmédia osztozott. A 444.hu kiszámolta:
a TV2-s csatornák így nagyjából 1,3 milliárd közpénzhez jutottak.
Mivel a kormány más piaci szereplőnél nem költött, szakemberek szerint így torzította a tisztességes versenyt. Ráadásul a TV2 márciustól megduplázza a hirdetési árait.
(444.hu)