Izgatottan várjuk a fejleményeket: a Momentum felnyomta a 2Rule-t sunyin reklámozó köztévét
Panasszal fordult a Momentum nevében a Gazdasági Versenyhivatalhoz Hajnal Miklós a párt elnökségi tagja a köztévé közpénzből, szabálytalanul tolt 2Rule-raklámja miatt. Történt ugyanis, hogy vasárnap az M4 műsorvezetője, Molnár Mátyás úgy ült (ültették) a kamera elé vasárnap a Góóól!2 című műsorban, hogy Mészáros Lőrinc sportszermárkája, a török és kínai alapanyagból jobbára külföldön gyártott 2Rule kitűzőjét viselte a zakóján.
Arra, hogy termékmegjelenítésről van szó, az állami sportcsatorna véletlenül elfelejtett figyelmeztetni a nézőit.

A Momentunm álláspontja szerint ez a magatartás sérti a tisztességtelen piaci magatartás és a versenykorlátozás tilalmáról szóló 1996. évi LVII. törvény 2. §-ában foglalt tisztességtelen verseny tilalmának követelményét –közölte Hajnal Miklós.
Az pedig, hogy nem tüntették fel, hogy a műsor termékmegjelenítést tartalmazott, megsértette a médiaszolgáltatásokról és a tömegkommunikációról szóló törvényt, amely világosan kimondja, hogy a nézőket és hallgatókat egyértelműen tájékoztatni kell a termékmegjelenítés tényéről.
Tekintettel arra, hogy kizárólag a közmédia közvetíti a magyar labdarúgó bajnokság mérkőzéseit, a meccsekről és a hétvégi fordulók eseményeiről kizárólag a közmédiában lehet értesülni, ezért aki a magyar foci iránt érdeklődik, az online tartalmakon kívül csak itt értesülhet ezekről az eseményekről. A magyar közmédiát kihasználva a 2Rule márka jogtalan és tisztességtelen előnyhöz jutott a többi versenytárshoz képest, akik nem jelennek meg hasonló módon a köztévében.
A Momentum szerint egy kormányközeli szereplő sem engedheti meg magának, hogy a köztévé programjában ingyenesen, jogtalan előnyre tegyen szert a versenytársakkal szemben.