Imázsfilm 10 millió forintért: "A lehetőségek világa"

Mintegy 10 millió forintért készíttetett új, Magyarországról szóló imázsfilmet a Külügyminisztérium. A 7 perces videóban az ország látványosságai mellett híres magyar találmányokat is bemutatnak. A film egy nappal ezelőtt került fel a világhálóra, de a legismertebb videómegosztó oldalon már több tízezren nézték meg. Az uniós elnökség ideje alatt a politikusok is ezt kapják majd ajándékba.

2010. december 24., 14:03

visszatérnek a Happy End-es országimázs-fejlesztő idők. A lehetőségek világa - ez a címe a legújabb Magyarországot reklámozó filmnek, amelyben fiatal színészek ismert magyar találmányokkal népszerűsítik az országot. Jelenleg elsősorban a világhálón- számolt be az

RTL híradó.

Az automata sebváltó és a hűtőszekrény mellett például a vetkőzős toll is bekerült a közel 10 millió forintért készített filmbe.

A klipet 24 óra alatt több mint 54 ezren töltötték le. Elsősorban magyarok, de valószínűleg a külföldiek körében is népszerű lesz a film, amely a gulyás, a puszta, és a puli helyett inkább a bulikat, sporteseményeket és a fürdőket népszerűsíti.

„Még ha nem is mindig feltétlenül jó Magyarországon élni, mi ezt emeljük ki, és mutassuk meg. Semmit nem hazudunk, csak egy pozitív szemüvegen keresztül nézünk mindent, és az emberek mosolyognak” – mondta Madarász Isti, filmrendező.

2003-ban még Tony Curtissel reklámoztuk az országot. Akkor elsősorban az 55 feletti amerikaiakat célozták meg a készítők, akik szerették is. Egy évvel később 16 százalékkal több amerikai repült az országba.

Ez a film az uniós elnökség hivatalos videója is. Az összes ideutazó politikus és újságíró megkapja ajándékba. Kb. 12 ezer példányt készítenek belőle. És azt remélik, ettől pörgősebb és vidámabb nemzetnek gondolnak majd minket.

„Azt szeretnénk sugározni ezzel a filmmel, hogy Magyarország fiatalos, innovatív, lendületes ország, ezért mutatjuk be a korszakalkotó találmányokat, amit neves magyar feltalálókhoz kötődnek” – mondta Bakos Piroska, elnökségi szóvivő.

Az RTL szerette volna megkérdezni a Magyar Turizmus ZRT-t is, hogy egy-egy ilyen filmtől többen utaznak-e az országba. Ígértek interjút, de később mégsem érték el őket.