Eltűnt és kifosztott csomagok: egyre nagyobb a felháborodás az egyik csomagküldő szolgálat miatt

Nagyon sok a probléma az egyik csomagküldő szolgálattal. Volt olyan, aki a karácsonyra rendelt csomag helyett teljesen mást kapott.

2024. december 27., 15:16

Szerző:

Az RTL Híradó nyomán írta meg a 24.hu, hogy egyre nagyobb a probléma az egyik csomagküldő szolgálattal. A csatorna beszámolója szerint, nagyon sok károsult, az emberek pedig már egy külön Facebook-csoportot is létrehoztak, ahol beszámolhatnak az őket ért károkról.

Nagyon sokan nem kapták meg a csomagjaikat a karácsonyi időszakban

A karácsony minden évben az egyik legsűrűbb időszak a csomagküldő szolgálatok számára. Egyre többen szerzik be online a karácsonyi ajándékokat, hiszen nagyon sok esetben különleges akciókat lehet kifogni, illetve így olyan termékeket is meg lehet vásárolni, amelyek nem kaphatóak minden esetben a magyarországi üzletekben. Ugyanakkor emiatt érdemes még idejében leadni a rendeléseket, hiszen ilyenkor a csomagküldő szolgálatok nem minden esetben tudják tartani a határidőket.

Azonban nem minden esetben elég, ha a vásárlók felkészültek, mivel az egyik nagy csomagküldő szolgálat egyre több problémát okoz az ügyfeleknek. Az RTL Híradó beszámolója szerint, nagyon gyakori, hogy a vásárlók nem kapják meg a csomagjaikat, esetleg összecserélik őket vagy megrongáltan, hiányosan érkeznek meg.

„Akár nyolcszáz károsultja is lehet az idei karácsonyi időszakban az egyik csomagküldő cégnek, a Packetának, rengetegen számoltak be ugyanis arról, hogy nem kapták meg csomagjaikat, vagy épp megkapták, de fel volt bontva a csomag, vagy más árucikk volt benne”

– hangzott el a műsorban.

A károsultak már egy Facebook-csoportot is létrehoztak, amelybe leírják a tapasztalataikat, vagy éppen feltöltik azt, ahogyan a csomag megérkezett az automatába. A műsorban többen is megszólaltak, az egyik férfi elárulta, hogy kisfiának rendelt sakk-készletet, ám a csomagban egy rendszám volt. Szerencsére a Facebook-csoportban megtalálta azt a személyt, aki a sakkot kapta, de a rendszám nem hozzá tartozott. Egy másik károsult is megszólalt a műsorban, ő csomagokat szokott küldeni a céggel. Elmondta, hogy ő is járt már úgy, hogy eltűnt a csomag, a címzetthez nem érkezett meg.

Az RTL megkérdezte a Packetát, akik azt nyilatkozták, nem észleltek növekedést a beérkező reklamációk, illetve panaszok számában. Megszólalt egy fogyasztóvédelmi szakértő az üggyel kapcsolatban, aki elmondta: ilyen esetben ahhoz kell fordulni, akivel a vevő szerződést kötött, és ez sok esetben nem a szállításért felelő cég, hanem a webáruház. Ha nem tudnak megegyezni, akkor a békéltető testülethez lehet fordulni.

 

(Kiemelt képünk illusztráció, Fotó: Shutterstock)