Dárdai Pál lett Mészáros Lőrinc sportruházati márkájának a reklámarca
A Bundesligában szereplő Hertha BSC vezetőedzője, a 61 szeres magyar válogatott lett Mészáros Lőrinc új 2Rule néven futó sportruházati szermárkájának a reklámarca – derült ki az erről szóló péntek délutáni sajtóbeszélgetésen, amelyről a Nemzeti Sort készített egy videóriportot. A sajtóbeszélgetésen Kővári Ágnes, a gyártó, a Magyar Sportmárka Zrt. vezérigazgatója – Szélesi Zoltán labdarúgó felesége – elmondta, hogy magyar szakemberek és magyar vállalkozások bevonásával új, innovatív, világszínvonalú sportruházati márkát szeretnének felépíteni. Egyelőre a cég termékskálájának a 20-30 százaléka magyar gyártású, de ezt két éven belül megdupláznák, a harmadik év végére pedig a 90 százalékos arány elérése a cél. Ekkor már a gyártáshoz szükséges textilt magyarországi gyártásába is szeretnének belevágni, a textilt ugyanis jelenleg külföldről kell beszerezniük. Jelenleg négy hazai varrodával dolgoztat, folyamatban van saját varroda kialakítása is.
A Magyar Sportmárka Zrt. 100 százalékban magyar tulajdonban van. Tavaly decemberben alapították, többségi tulajdonosa a volt felcsúti polgármester, a milliárdos Mészáros Lőrinc fémjelezte Talentis Group Zrt. amelynek 70 százalékos részesedése van a cégben, a fennmaradó 30 százalék a vezérigazgatóé. Már több mint húsz üzleti partnerrel írtak már alá szerződést. Köztük van a szombathelyi Haladás, a Puskás Akadémia, illetve a Diósgyőr, az NB I-es csapatok egy-egy már be is mutatták 2Rule sportruházatot, amelynek a nevét alighanem egy nigériai divatcégtől nyúlták.
De a Magyar a Magyar Sportmárka Zrt. itt nem áll meg, a cég a többi között a vívószövetséggel és a Vasassal is kötött megállapodást, ezeket az egyedileg gyártott termékeket szintén bemutatják majd, ahogy a többiekét is - mondta, hozzátéve, hogy nem csak a futballra szeretnének koncentrálni. – Szeretek nagyot álmodni (...) hogy a következő olimpiákon és paralimpiákon ezeket a szereléseket viselhetik a sportolók – mondta erről Kővári Ágnes.