Kitört a felháborodás, a sértődött sofőrök visszaszóltak a BKK-nak

2019. december 11., 05:30

Szerző:

A BKK múlt csütörtökön adott ki egy közleményt, amely elítéli, hogy a járművezetők többször is megengedhetetlen hangnemben kommunikáltak az utasokkal, és felszólítja a dofőröket, hogy fokozott figyelmet fordítsanak a szolgáltatói magatartás jelentőségére.

Úgy tűnik, hogy a járművezetőknek nem tetszik az utasítás, az  Egységes Közlekedési Szakszervezet (EKV) legalábbis kiadott egy közleményt, amely szerint a BKK vitatható körülmények között ellenőrzi a munkavégzésünket, és most már kifejezetten uszítja az utasokat a sofőrök ellen. Az EKV szerint a BKK nincs tisztában azzal, hogy a sofőröket mennyi támadás éri, és ahelyett, hogy a szolgáltatásban dolgozókat és az azt igénybe vevőket egymás ellen fordítaná, inkább az utazási feltételek betartására kellene több figyelmet szánnia.

A konfliktusok döntő része – fűzi hozzá a szakszervezet – nem abból ered, hogy a járművezetők nem viselkednek megfelelően, emiatt panaszvonalat indítanak, amelyen a sofőrök bejelentést tehetnek a verbális és a fizikai atrocitásokról is.