BBC: a magyar köztévéseket megrémíti az élő adás

Rosszul sikerült a magyar állami tévé átalakított első műsorának rajtja: technikai hibák folytán az első napon a nézők kénytelenek voltak az üres képernyőt bámulni – írja a BBC.

2015. március 19., 05:34

Az M1 hírcsatorna egy sor gyermekbetegséggel küszködött a premieren. A Budapest Business Journal szerint gond volt a szerkesztéssel, a vágással és a hangátvitellel, és úgy tűnt, hogy a műsorvezetőket megrémíti a folyamatos élő adás. Becsúszott egy sor baki is, ideértve, hogy nem jól írták ki az államfő nevét.

A televízió szembeszállt az elhibázott nyitónapot ért kritikákkal. Szabó László Zsolt azzal igyekezett megvédeni embereit, hogy csak az nem hibázik, aki nem dolgozik. Úgy tudni egyébként, hogy a köztévé 80 milliárd forintot költött a profilváltásra.

(Forrás: Szelestey Lajos)

A HELL cégcsoporthoz tartozó Sunnywood Farms márka több mint egymillió eper- és vaníliaízű tejitalt juttat el a nélkülöző gyermekekhez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület közreműködésével. Az adomány teljes értéke meghaladja a 300 millió forintot.

Megtorpant az év eleji árcsökkenés, júniusban ismét drágábban vásárolhattak be az idősek. A leginkább nyugdíjas korosztályt érintő élelmiszerek átlagos kosara majdnem 30 ezer forintba kerül – és a kormány által beígért könnyítések helyett egyelőre csak szezonális tűzoltás látszik.