Fontos változás jön a Gmailben, minden felhasználót érint

Rágóta várt újítást jelentett be a Gmail, hamarosan minden platformon elérhető lesz a praktikus újdonság.

2025. július 9., 15:24

Szerző:

Régóta várt új funkcióval rukkol elő a Gmail. A levelezőrendszer most debütáló „Manage Subscriptions” (Feliratkozások kezelése) nézettel egyszerűsíti azoknak az üzeneteknek a kezelését, amelyekhez automatikus hírlevél- vagy promóciós csatlakozás tartozik. A bal oldali navigációs sávból lesz elérhető funkci, ami listázza a feliratkozásokat, rangsorolva a leggyakrabban érkező e-mailek szerint, olvasható a Gmail blogjában.

Az újítás megjeleníti azt is, hogy hány levelet küldött az adott szolgáltató az elmúlt hetekben, de ami a legjobb: egy kattintással leiratkozhatunk az adott hírlevélről, közvetlenül a Gmailből.

A bejelentés szerint a kezdés weben már elindult és fokozatosan lesz elérhető a felhasználók számára. Androidon: július 14-től, iOS-en: július 21-től érhető el a várva várt funkció.

A lehetőség tehát a Gmail bal paneljén új szekció „Feliratkozások” néven jelenik meg. A  küldési gyakoriság alapján listázva kiszűrhetjük, mely szolgáltatótól fogadtunk túl sok levelet és ha szeretnénk leiratkozni, akkor az „Unsubscribe” gomb megnyomásával elindul a Gmail által kezelt folyamat.
Felhasználói szempontból hasznos lesz, hogy a feladóra kattintva betekinthetünk a korábbi levelek listájába, és egyesével is kezelhetjük azokat. A Gmail blogjában megjelent poszt szerint a funkció napokon, heteken belül vándorol ki minden fiókra – személyes, Workspace és AI előfizetők számára egyaránt.

A fejlesztők szerint a fogadtatás minden bizonnyal pozitív lesz, bár néhány technikai részlet még finomításra szorulhat az első időszakban.

(Kép: Shutterstock)