Kulcsár Edináék anyagilag mindhárman jól jártak: milliókat kereshetnek a szerelmi háromszöggel
Kulcsár Edináék számára érzelmileg mindenképpen nehéz helyzet ez, de az Instán tőkét lehet belőle kovácsolni.
Kulcsár Edináék házassági válságáról gyakorlatilag külön tévéműsor szólt idén ősszel: az ő gondjaik álltak a Nyerő páros című reality több epizódjának fókuszában. Még egy hete sincs, hogy bejelentették, hogy nem volt visszaút a boldog családi élethez, azaz elválnak, majd három nap múlva kiderült, hogy Kulcsár Edina közben újra megtalálta a szerelmet Varga Márk, azaz a G.w.M. művésznéven ismert rapper oldalán.
A szerelmi háromszög érzelmi oldala hatalmas érdeklődést váltott ki a három médiaszemélyiség követőiből, és ennek anyagi vonzata is van. Amint azt a Bors és a 24.hu is megírta, mindhármuknak gyarapodott a rajongói tábora az elmúlt napokban. Ilyen szempontból G.w.M. járt a legjobban: róla csak hétfő óta lehet tudni, hogy ő is benne van ebben a történetben, de azóta máris 24 ezerrel több követője van, mint korábban volt. Ez minden bizonnyal részben annak köszönhető, hogy Varga Márk eddig a hétig kevésbé volt ismert eddig azok körében, akik nem követik azt a zenei műfajt, amit ő képvisel, így rengetegen csak most találták meg őt – Kulcsár Edinával közös bejelentésük kapcsán.
És a követőszámokból úgy tűnik, hogy Csuti és Kulcsár Edina profiljának sem tett rosszat az elmúlt néhány nap, éppen ellenkezőleg. Csuti kb. 9 ezer új rajongót gyűjtött az elmúlt egy hétben, Kulcsár Edina pedig 7 ezret. Minden bizonnyal az egykori szépségkirálynő számára a legnehezebb új követőket szerezni olyan szempontból, hogy már így is az 5 legnépszerűbb magyar influenszer közé tartozik: jelenleg 624 ezren figyelik mindennapjait a közösségi médiában.
A Bors szakértője megerősíti, hogy a magasabb követőszám anyagi haszonnal jár: az influenszerek így többet kérhetnek egy-egy szponzorált posztért.
„Mivel jelenleg intenzív a médiajelenlétük, ezért Edina, G.w.M. és Csuti is potenciálisan több pénzt kérhet a reklámkampányokért, promóciókért. Ez lehet akár kétszer, sőt, háromszor nagyobb összeg a megnövekedett követőszám miatt”
– többek között ezt mondja Zsóri Martin influenszer-menedzser. Hozzá kell tenni azonban, hogy például Kulcsár Edina esetében ez az anyagi haszon egyelőre jobbára csak lehetőség, mivel az egykori szépségkirálynő január 10. óta nem jelentetett meg szponzorált posztot az Instagramján.
Pénz pénz pénz pénz pénz pénz
Berki Krisztián akár milliókat is kereshetett kislánya születésén
Tóth Andi trágár posztban fitogtatja, mennyit keresett 2021-ben
R. Kárpáti Péter szerint a Barátok közt nagy fizetéseit nem a színészek kapták
(A fent kiemelt kép 2018-ban készült a Fitbalance nevű eseményen. Fotó: dfp.hu)