Kulcsár Edina megmutatta az aranybabakocsit, a kommentelők ízekre szedték érte
Kulcsár Edina közben már úgyis továbblépett, egy új dolgot indított el az Instán.
Kulcsár Edina aranybabakocsija már korábban is nagy port vert fel, és talán az egykori szépségkirálynő nem is vette volna elő újra a témát, ha nincs a megállapodás, ami szerint influenszerként promotálja a luxuskategóriás terméket. Ezt írta tehát a geometrikus mintákkal díszített babakocsi fotójához:
„merj kitűnni a tömegből! Számomra ezt az üzenetet hordozza a babakocsink. Mindig is szerettem azokat az embereket, akik megjelenésükkel ki tudták nyilvánítani az egyéniségüket. Volt idő, hogy csak csendben rajongtam értük, miközben valahol én magam is szívesen viseltem volna nem szokványos dolgokat, csak féltem, hogy megszólnak miatta. Ilyenkor még erősen dolgozott bennem a megfelelési kényszer, de mára ezt már magam mögött hagytam, ami a babakocsinkon szerintem teljes mértékben megmutatkozik! Persze a megjelenésén túl számtalan előnye van.”
A téma azonban sajnos továbbra sem a kommentelők kedvence, derül ki abból, hogy a legtöbbet lájkolt hozzászólások mind kritizálják a posztot, illetve a terméket:
„értem én, hogy ki kell tűnni a tömegből, de azért ez már túlzás, szerintem. Mitől tud a te babakocsid többet, ami drágább a többi babakocsinál, mint sok más babakocsi, ami olcsóbb, de viszont ugyanazt a funkciót tudja, mint a drágább babakocsi? A gyerek kb. 2 éves max. 3 éves koráig használja. Az oké, hogy divatosabb, de szerintem ez már hivalkodás. Legtöbb átlag ember nem nagyon engedheti meg magának, hogy drága babakocsit vegyen a gyerekének.”
Illetve a legtöbbet lájkolt komment:
„tudással és értékteremtéssel kitűnni. Az valami. De egy babakocsival?”
Kulcsár Edina egyik hozzászólásra sem válaszolt, talán azért nem, mert helyette kihasználta az Instagram új funkcióját, és egy úgynevezett közvetítési csatornát indított, ahol közvetlenül csetelhet a követőivel. A csatorna nevét is a követők javaslataiból választotta ki, úgy hívják, hogy:
„Edinával az élet”.
A csatornával kapcsolatban hozzáteszi még:
„csak jófej, pozitív, kedves emberek csatlakozására számítok!”
Nos, kevesebb, mint egy nap leforgása alatt 24 ezer jófej, pozitív és kedves ember csatlakozott ehhez a közvetítési csatornához, ahol többek között vicces hangüzeneteket hagyott nemcsak Kulcsár Edina, hanem a férje, G.w.M is, valamint feltűnt a rapper közelgő nagykoncertjének hirdetése.
(Kiemelt kép: G.w.M Instagramja)