Történelmi megállapodást kötött a Barcelona és a Spotify
A klub fennállása óta először fogják átnevezni a Camp Nout.
Az FC Barcelona bejelentette, hogy hosszú távú együttműködési megállapodást kötött a Spotify zenei streamingszolgáltatóval. A megállapodás magában foglalja a stadion átnevezését, az edzőruhák és mezek szponzorálását, valamint egy szélesebb körű együttműködést, amelynek célja, hogy egy világszínvonalú, Barca-élményt nyújtson a városnak, írja az Independent.
A stadion-, és a szerelésmegállapodás a jelenlegi szezon végén veszi kezdetét, addig a japán Rakuten lesz a katalánok főszponzora. A legendás stadion júliustól a Spotify Camp Nou nevet kapja majd, így a klub történelmében először fog átesni névváltáson a stadion.
A beszámolók szerint az üzlet értéke három év alatt összesen körülbelül 280 millió euró.
A közleményből nem derül ki, hogy konkrétan mennyi időre vásárolták meg a névhasználati jogokat, de a Spotify a következő négy évben, 2022/23-tól kezdődően biztosan főszponzorként díszíti majd a férfi és női mezeket. A katalán klub elnöke, Joan Laporta így nyilatkozott az üzletről:
„Ez a partnerség lehetővé teszi számunkra, hogy még közelebb hozzuk a klubot a rajongókhoz, és még inkább a Barça család részének érezzék magukat az egyedülálló élményeken keresztül. Két tevékenységet fogunk ötvözni: a szórakoztatást és a futballt, lehetővé téve számunkra, hogy világszerte új emberekkel teremtsünk kapcsolatot.”
(Kiemelt kép: Joan Valls / Urbanandsport / NurPhoto via AFP)