Tarolnak a hűségprogramok
Egy felmérés szerint az európai vásárlók több mint kétharmada szívesebben megy olyan boltba, ahol hűségprogram várja őket: tízből hatan az akciókban kínált ajándékokra hajtanak.
– A válsággal erősödő fogyasztói ártudatosságra a boltok kiélezett árversennyel és folyamatos kedvezményekkel reagáltak, ezért mára szinte követhetetlenné vált, hol mi a legolcsóbb. A fogyasztók megnyeréséhez ezért is lettek nélkülözhetetlenné az érzelmekre ható hűségprogramok – mondta a 168 Órának Manfred Litschka, a hűségprogramok tervezésével foglalkozó TCC regionális értékesítési igazgatója.
Ezek a programok a magyarok körében is népszerűek: közel a harmaduk hajlandó akár boltot is váltani miattuk.
– A kreatív ajándékok és a jól megtervezett hűségprogramok hatékony eszközök a vásárlók megtartására és új vevőknek a boltokba csábítására. A kiskereskedelmet érintő jogszabályváltozások miatt erre az idén még nagyobb szükségük lesz az üzletláncoknak – tette hozzá Manfred Litschka.