Nő a Klubrádió hallgatottsága
A leghallgatottabb talk and news adó lett a Klubrádió – derül ki GFK-Ipsos rádióhallgatottsági méréséből. Rosszabb helyzetben vannak a politikai, gazdasági lapok. A hetilapok közül csak a 168 Óra és a Heti Válasz tudta növelni olvasói számát.
Folyamatosan nő a Klubrádió hallgatottsága tavaly január óta és valamennyi napszakban a leghallgatottabb talk and news rádióvá vált – ez derül ki GFK-Ipsos rádióhallgatottsági méréséből. Az adó hallgatói között a legmagasabb társadalmi státuszúak aránya 56 százalék. Érdekesség, hogy ezen a téren a Klubrádió megelőzi az M3-Bartók Rádiót, a Rádió Cafét és az InfoRádiót is.
Ugyanakkor nincs túl jó helyzetben a nyomtatott sajtó. Csökkent a politikai és gazdasági lapok olvasottsága az első félévben derül ki az Ipsos-GfK Nemzeti Médiaanalízis adataiból. Az mmonline.hu emlékeztet arra, hogy a bulvár még mindig kelendő nyomtatott formában is. A Blikk egy-egy számát már több, mint 1,05 millióan olvassák, a Story-t pedig 1,2 milliónyian forgatják. A Menedzsment Fórum pedig nemrég Magyar Terjesztés-ellenőrző Szövetség adataira hivatkozva azt írta, hogy idén a második negyedévben a hetilapok közül csak a 168 Óra és a Heti Válasz tudta növelni olvasói számát.