Most megmondhatja véleményét az APEH-nak

Ügyfél-elégedettségi felmérést indított május 17-étől az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal (APEH).

2010. május 21., 09:52

A másfél évvel ezelőtti kutatás folytatásaként az adózók újra elmondhatják véleményüket az adóhatóság szolgáltatásairól és ügyfélszolgálati tevékenységének minőségéről – tudta meg a

Beol.hu. Az adóhivatal célja az, hogy ügyfélszolgálati tevékenységét a lehető legrövidebb várakozási idő mellett a legmagasabb színvonalon végezze, ezért kíváncsiak az állampolgárok véleményére, tapasztalataira. A kérdőíveket az APEH bármelyik ügyfélszolgálatán illetve az adóhivatal honlapjánis kitölthetik, akik ilyen módon kívánják segíteni a hivatal munkáját.

Szerdán közölte az Eurostat legfrissebb becslését a háztartások tényleges fogyasztásáról az Európai Unió tagállamaiban. A mutató azt méri, hogy az egyes országok lakosai mennyi árut és szolgáltatást tudnak megvásárolni, az eltérő árszintek kiegyenlítése érdekében pedig vásárlóerő-paritáson számolnak.  A magyar adat 2024-ben sem mutatott érdemi előrelépést, az EU-átlagtól továbbra is jelentősen elmaradunk.