Megszűnik a három T, marad egy

A német tulajdonos döntése nyomán a Magyar Telekom megújítja márkastruktúráját, ennek részeként 2008 őszén bevezeti a T-Home márkát, amely a T-Com, a T-Online és a T-Kábel neveket váltja fel - közölte a társaság csütörtökön. A cél ezzel az egyszerűsítés és takarékosság, valamint a márkanév egyszerűsítése. A fogyasztókat a változás csak annyiban érinti, hogy a szerződéseken és számlákon ezután csak egy névvel fognak találkozni.

2008. június 26., 17:25

A cég közleménye szerint a márkaváltás nincs hatással a Magyar Telekom idei gazdálkodására, ugyanakkor várhatóan pozitív hatással lesz a Magyar Telekom jövőbeli működési eredményére és reményeik szerint erősíteni fogja a vállalat versenypozícióját. A lakosság tájékoztatására július elejétől részletes információ jelenik meg az interneten a teljes hazai mobil-, vezetékes telefon-, televízió-, és internetszolgáltatói kínálatról.

A társaság döntése alapján a T-Home megjelenésével egy időben a Magyar Telekomhoz kapcsolódó T márka, valamint a lakossági és üzleti mobilszolgáltatások márkája, a T-Mobile is megújul. A döntés célja, hogy a Magyar Telekom a Deutsche Telekomnál 2007 májusában kialakított egyszerűbb, az ügyfelek számára az egyértelmű azonosítást segítő márkastruktúrát vezessen be, ezzel is erősítve piaci pozícióját. A Magyar Telekom ügyfelei a márkaváltás után T-Home néven vehetik igénybe a jelenleg a T-Com, T-Online és T-Kábel kínálatában elérhető, az otthonokhoz kapcsolódó vezetékes kommunikációs és szórakoztató szolgáltatásokat.

Az újrapozícionálás során a T-Home megjelenésével párhuzamosan megmarad és egyben megújul a vállalati T márka, valamint a lakossági és üzleti mobilszolgáltatásokat összefogó T-Mobile márka, a T-Systems márkanév alatt pedig továbbra is a vállalati ügyfeleknek kínálnak teljes körű üzleti kommunikációs megoldásokat. A közlés szerint a Magyar Telekom hamarosan véglegesíti a T-Home márkanév bevezetésének részleteit.