A plázákat is kikezdte a válság

Rövid távon a legfrekventáltabb budapesti és vidéki plázáknak, illetve bevásárlóközpontoknak is szembe kell nézniük a boltok számának csökkenésével, ugyanis a különböző márkák a recessziós hatás miatt felülvizsgálják jelenlétüket a központokban - írta pénteki számában piaci elemzőkre hivatkozva a Napi Gazdaság.

2009. július 3., 05:35

A napilap szerint néhány középkategóriás márka már bezárta gyengébb forgalmat felmutató plázabutikjait, így megszabadulva a magas bérleti díjaktól. Hozzátették: az üresedés önmagában nem meglepő, csakhogy olyan plázákban is elkezdődött ez a folyamat, ahová eddig csak "kihalásos alapon" lehetett bekerülni - írta az MTI.

Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára szerint nemcsak az üzletek eltűnése jelent gondot, hanem a rendkívül nagy fluktuáció is.