Több mint félmillió forintot fizetett valaki egy Heinz ketchupért, amelynek a címkéjét Ed Sheeran tetoválta
Ezerötszáz fontért (518 ezer forint) kelt el egy jótékonysági árverésen egy üveg Heinz Tomato Ketchup, amelynek címkéjét Ed Sheeran brit dalszerző, énekes tervezte saját tetoválása alapján.
Sheeran, aki a fűszeres paradicsomszósz lelkes fogyasztója, a Kraft Heinz cég megalakulásának 150. évfordulójára tervezte a speciális kiadást, amelyből csupán 150 darab készült.
– Az első három üveget csütörtökön árverezték el Londonban, az egyik 1050, a második 1100, a harmadik 1500 fontért kelt el
– közölte Nigel Dickie, a Kraft Heinz élelmiszeripari vállalat ügyfélkapcsolati igazgatója. – Az a különleges bennük, hogy tetoválások vannak a címkén – tette hozzá.
Dickie szerint az emberek többsége valószínűleg nem fogja kinyitni a különleges üvegeket, pedig azokban tökéletesen jóízű ketchup van.
104 üveg egy globális sorsolás nyereményeként kel el, a többit Sheeran és a Heinz legnagyobb rajongói, valamint múzeumok kapják meg.
A befolyt bevétel egy részét Sheeran döntése alapján a Kelet-Angliai Gyermek Hospice kapja, a többit a Heinz által támogatott gyermekélelmezési alapítványnak juttatják el.
A 28 éves brit szupersztár a fűszeres paradicsomszósz nagy rajongója, olyannyira, hogy egyik karjára rátetoválta a Heinz címkéjét is.