Itt a Lidl válasza a válságra: bevezetik a mentőcsomagokat
A cél nemes, kérdés élnek-e vele a vásárlók.
Új vásárlási lehetőséget vezetett be a Lidl németországi üzleteiben, amit hasonlíthatunk ahhoz, amikor valaki örökbe fogad egy gazdátlan kutyát vagy egy macskát, és úgy mutatja be másoknak, mint mentett kutyát vagy macskát – írja a Napi.hu.
A Lidl németországi üzleteiben bevezeti a mentőcsomagokat (Rettertüte) a nem teljesen tökéletes gyümölcsök és zöldségek értékesítésére – adta hírül a European Supermarket Magazine. A cél az, hogy mérsékeljék a még fogyasztható, de kisebb hibái miatt kidobásra ítélt élelmiszerek mennyiségét, azaz a kidobott élelmiszereket.
Ezeket a zacskókat egységesen leértékelt áron, három euróért (1200 forint) lehet majd megvásárolni, miután a kísérleti projekt után az összes Lidl-áruházban is elérhetők lesznek. Nem kevés, amit ezért cserébe a vevő kap: öt kilogramm zöldséget és gyümölcsöt lehet hazavinni. A zacskóban sérült csomagolású termékek lesznek, vagy olyasmik, amit még válogatni kell és hasonlók.
(Kiemelt képünk: A Lidl élelmiszer-kereskedelmi hálózat áruháza a fővárosban, a Ferenciek terén. Az európai hálózattal rendelkező kereskedelmi üzletlánc első boltjait Németországban nyitotta az 1930-as években. Magyarországon 2004-ben kezdett el terjeszkedni. MTVA/Bizományosi: Róka László)