Megabírságot kapott a fapados cég, amiért Budapest helyett Pozsonyban tette le járatának utasait

2020. február 28., 15:05

Szerző:

Drágára sikeredett a Ryanair légitársaság egyik tavaly júliusi leszállása a szlovák fővárosban. A vizsgálatot még tavaly kezdeményezték, ez ért most véget. A hivatalos indoklás szerint nem tett teljeskörűen eleget az utasokkal szembeni tájékoztatási kötelezettségének a cég a tavaly júliusi 27-i Amman-Budapest járatán, amely Budapest helyett Pozsonyban szállt le, ezért Budapest Főváros Kormányhivatala 150 millió forintos fogyasztóvédelmi bírságot szabott ki a részére.

 

A légitársaság a hivatalos közlés szerint a rossz időjárás miatt nem szállt le Budapesten. A vizsgálat során kiderült, a légitársaság nem nyújtott naprakész tájékoztatást az utasoknak arról, hogy a jogaik érvényesítése érdekében mely hatósághoz fordulhatnak, illetve nem tájékoztatta arról sem őket, hogy milyen alternatív közlekedési lehetőségeket tudnak választani annak érdekében, hogy az eredeti célállomásukat elérjék – olvasható a közleményben.