Régi szlogennel indítja új milliárdos kampányát az Orbán-kormány

2019. január 3., 12:02

Szerző:

Tájékoztató akciót indít a kormány néhány napon belül a televíziókban, a rádiókban és a közterületeken, amellyel az ország által eddig elért eredményeket mutatják be. A kampány a már korábbi, Magyarország jobban teljesít szlogennel indul – írja a kormányszócsőként működő Magyar Idők.

A lap szerint a kabinet azt is hangsúlyozza, hogy bár az ország jobban teljesít, de még nem értünk a munka végére. Többek között szó lesz a minimálbér és a garantált bérminimum újabb nyolcszázalékos emeléséről, a családtámogatások bővítéséről és a gazdasági növekedésről.

Ezzel a szlogennel először 2013 tavaszán indított tájékoztató kampányt a második Orbán-kormány, akkor a kabinet két és fél éves munkáját ismertették meg a közvéleménnyel. A lap úgy tudja, hogy a szlogennel a kormány hangsúlyozni szeretné, hogy számos területen ért el komoly előrehaladást az ország, azonban még távol vagyunk a kitűzött céloktól.

Decemberben derült ki, hogy 1,7 milliárdos kampánnyal bízta meg a Nemzeti Kommunikációs Hivatal a monopolhelyzetbe került Balásy Gyula cégeit, a New Land Media Kft.-t és a Lounge Design Kft.-t kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátására.

 

A rendkívüli hőség miatt az ivóvíz iránti kereslet olyan szintet ért el Érd, Diósd, Tárnok, Törökbálint, Sóskút és Pusztazámor térségében, hogy a hálózat teljesítőképessége elérte a határát. Az önkormányzatok ezért szigorú locsolási tilalmat vezettek be, hogy biztosítható maradjon az ivóvíz-ellátás.