Másfél milliárd forintba kerül a csábító Budapest-kampány, amelytől még több részeg brit turista lesz a Klauzál téren

2018. május 16., 09:20

Szerző:

Több mint 1,5 milliárd forintba az az imázsfilmmel és az hozzá kapcsolódó médiamegjelenések, amelyekkel most kezdte hirdetni magát külföldön a magyar főváros. 

Mint megírtuk, a Spice of Europe szlogennel indítja el nemzetközi kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség. A Budapest fókuszú kampány a fővárost és annak kincseit mutatja be a világ számos országában. A hirdetések online, print és televíziós felületeken jelennek meg, május 15. és június 30. között.

A „Spice of Europe” kampány azt mutatja be, hogy Budapest egy sokoldalú város, az ide érkező vendég megtalál mindent, ami egy klasszikus, európai fővárosra jellemző,

miközben tele van vitalitással, pezsgéssel és kreativitással, az autentikus és történelmi oldala mellett rendkívül innovatív és vibráló világváros.

A kampány erre építve fiatalos, kreatív arculattal indul el, amelynek részeként új turisztikai logó, új weboldal, új imázsfilm és új kreatív tartalmak készültek, amelyek bemutatják Budapestet metaforikus fűszerességét, sokszínűségét.

A budapesti imázsépítésben az elismert idegenforgalmi szakember, Orbán Ráhel közreműködödésére is számító Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezetője most az Origónak adott interjújában elmondta:

A kampány megtervezésére 235 millió, médiavásárlásra 1,3 milliárd forintot költöttek.

A kampányt ősszel és télen is folytatni akarják. Ősszel kulturális, télen a karácsonyra összpontosító imázsfilmet mutatnak majd be. Bár a külföldi turisták 70 százaléka Budapestre érkezik Magyarországon belül, a kormány és a Magyar Turisztikai Ügynökség a vidéki állomások hirdetését is fontosnak tartja. Így forgalomélénkítő belföldi és a vidéki állomásokat a régióban népszerűsítő nemzetközi kampányt is indítottak.

Íme, az imázsfilm, amely Gullerék szerint minden bizonnyal megrengeti a világot: