Kihagyhatatlan akció az ALDI üzletekben: kár lenne lemaradni róla
Az ALDI majdnem féláron kínálja számos termékét február végén és március elején.
Statisztikák szerint a hónap végén és a hónap legelején költjük a legkevesebbet élelmiszerre, ezért nagy öröm a vásárlóknak, ha ezekben a napokban akciókat hirdetnek az üzletek. Jól tudják ezt az ALDI vezetői is, ezért most, február végén több extra kedvezményt is adnak a vásárlóknak. Heti 70-100 terméket kínálnak akciós áron.
Február 29-től néhány napon át akár 46%-kal olcsóbban vásárolhatják meg a betérők a cukkinit, de hasonlóan kedvezményes áron kapható az alma, a mandarin, néhány tészta és még több tucat termék. A szuperakciós kínálatcsoportból választhatunk kávét, dobozos desszerteket, pékárut, tejtermékeket is.
Az akciókról itt kaphat pontos képet.
ALDI és LIDL egymás mellett
Az Aldi Magyarország egyik legnagyobb kiskereskedelmi üzlethálózata. A 2008-ban alapított cég székhelye Biatorbágyon található. Jelenleg több mint 163 üzlettel rendelkezik az országban. Sokszor egyik riválisa mellett, LIDL üzletek közelében bukkan fel, ennek nyomós oka van, melyről a Telex írt korábban. A jelenség nem csak a hazánkba nagyjából egyszerre érkezett német diszkontláncnál figyelhető meg. A nagyobb városok belvárosait leszámítva mindenhol gyakori, hogy egymás mellett vannak az élelmiszer-kiskereskedők, és ha nyílik egy új, akkor az véletlenül pont egy másik mellé települ.
„A telephelyek választását a mindenkor rendelkezésre álló lehetőségek határozzák meg, melyek keresésénél fontos szempontok a lakosság közelsége, a jó megközelíthetőség (személygépkocsi, tömegközlekedés) és a lokalizációs előnyök kihasználása. Valószínűleg a konkurens vállalkozások is hasonló elvek mentén keresik az új fejlesztési területeket” – szól a magyarázat.
Nagy változtatásra készül az ALDI
Az élelmiszerboltok szórólapokon hirdetik az akcióikat, ám az elmúlt egy-két évben egyre több boltlánc vezetősége döntött úgy, hogy megszüntetik a papíralapú újságokat és kizárólag online formában terjesztik az akciókat tartalmazó füzeteket, az ALDI-nál is az online változaton van a hangsúly.
Az akciós árakat eddig egy lefelé mutató nyíllal jelölték, mostantól azonban a dizájn a régi, kézi árcímkéket idéző grafikára módosul az ALDI-nál. A cég eddig ezt a formát a rendes, azaz a nem csökkentett árak esetében használták háttérnek. Az ALDI szórólapjának új, megváltozott dizájnja már a 2024. február 29-től érvényes újságban is látható.
(Kiemelt kép forrása: aldi.hu)