Óriási késések: nagy a baj a népszerű csomagküldő vállalatnál

Egyre több ügyfél panaszkodik a Packeta csomagküldőre, van, akinek már 19 napja úton van a csomagja, de meg nem érkezik. A vállat sem e-mailekre, sem a telefonhívásokra nem reagál. 

2024. szeptember 30., 10:20

Szerző:

Az ügyfelek tömegesen panaszkodnak a Packeta csomagküldő szolgálatra, ugyanis nem elég, hogy nem kapják meg időben a rendelt küldeményeiket, a céget lehetetlen elérni is. 

Fennakadások 

Az RTL Híradó riportja szerint a vállalat úgy tíz nappal ezelőtt jelezte, fennakadásokra lehet számítani a szolgáltatásaikkal, ám ezeket úgy tűnik mostanáig sem sikerült megoldani. A Packeta Facebook-oldalát ellepték a panaszos kommentek, van olyan ügyfél, akinek már 19 napja úton van elvileg a csomagja, de meg még nem érkezett. 

E-mailre nem reagálnak, telefonon elérhetetlenek 

– írta a kommentszekcióban valaki, egy másik ügyfél pedig közölte, már 1 óra 14 perce vár arra, hogy kapcsoljanak neki egy ügyintézőt. 

Van, aki már ügyvédhez fordult 

Szokol Mónikának pedig rossz kerület szerepelt a csomagján, ezért próbált beszélni az ügyfélszolgálattal. A nő a riportban elmondta, kétszer másfél órás telefonálás után sikerült elérni az ügyintézőt. Egy másik károsult pedig már ügyvédhez is fordult, miután egy nehezen beszerezhető autóalkatrészt próbált eljuttatni a szervízbe, ahol a kocsija áll. 

Ezt mondja a csomagküldő 

Sok internetező tudni véli, az állhat a probléma hátterében, hogy a szállítmányozó cég nemrég szerződést kötött egy nagy távol-keleti webáruházzal. Ezt a cég meg is erősítette, az írták ezzel drasztikus megnőtt a csomagok száma, valamint a vámkezelések kiszámíthatatlan ügyintézési ideje is kihat a szállítás gyorsaságára. Ezen túlmenően közölték, mindent megtesznek annak érdekében, hogy helyreállítsák a megszokott szolgáltatás minőséget. Ennek érdekében egyebek között növelik az érintett automaták kapacitását, illetve folyamatosan bővítik a csomagpont hálózatukat is, sőt ideiglenesen hétvégi kiszállítást is vállalnak. 

A kereskedőt kell keresni 

A Híradó által megkérdezett fogyasztóvédelmi szakértő szerint, ha webáruházból rendelt terméket várnak a fogyasztók, akkor nem a csomagküldő céghez, hanem a kereskedőhöz kell fordulni. A szállítmányozó cég ugyanakkor a kártérítés kapcsán elmondta, reklamáció esetén a törvénynek megfelelően 15 napos késedelmet követően megtérítik a feladási díjat. 

Az RTL riportja itt nézhető vissza: 

(Kiemelt képünk forrása RTL videorészlet)