Óriási késések: nagy a baj a népszerű csomagküldő vállalatnál
Egyre több ügyfél panaszkodik a Packeta csomagküldőre, van, akinek már 19 napja úton van a csomagja, de meg nem érkezik. A vállat sem e-mailekre, sem a telefonhívásokra nem reagál.
Az ügyfelek tömegesen panaszkodnak a Packeta csomagküldő szolgálatra, ugyanis nem elég, hogy nem kapják meg időben a rendelt küldeményeiket, a céget lehetetlen elérni is.
Fennakadások
Az RTL Híradó riportja szerint a vállalat úgy tíz nappal ezelőtt jelezte, fennakadásokra lehet számítani a szolgáltatásaikkal, ám ezeket úgy tűnik mostanáig sem sikerült megoldani. A Packeta Facebook-oldalát ellepték a panaszos kommentek, van olyan ügyfél, akinek már 19 napja úton van elvileg a csomagja, de meg még nem érkezett.
E-mailre nem reagálnak, telefonon elérhetetlenek
– írta a kommentszekcióban valaki, egy másik ügyfél pedig közölte, már 1 óra 14 perce vár arra, hogy kapcsoljanak neki egy ügyintézőt.
Van, aki már ügyvédhez fordult
Szokol Mónikának pedig rossz kerület szerepelt a csomagján, ezért próbált beszélni az ügyfélszolgálattal. A nő a riportban elmondta, kétszer másfél órás telefonálás után sikerült elérni az ügyintézőt. Egy másik károsult pedig már ügyvédhez is fordult, miután egy nehezen beszerezhető autóalkatrészt próbált eljuttatni a szervízbe, ahol a kocsija áll.
Ezt mondja a csomagküldő
Sok internetező tudni véli, az állhat a probléma hátterében, hogy a szállítmányozó cég nemrég szerződést kötött egy nagy távol-keleti webáruházzal. Ezt a cég meg is erősítette, az írták ezzel drasztikus megnőtt a csomagok száma, valamint a vámkezelések kiszámíthatatlan ügyintézési ideje is kihat a szállítás gyorsaságára. Ezen túlmenően közölték, mindent megtesznek annak érdekében, hogy helyreállítsák a megszokott szolgáltatás minőséget. Ennek érdekében egyebek között növelik az érintett automaták kapacitását, illetve folyamatosan bővítik a csomagpont hálózatukat is, sőt ideiglenesen hétvégi kiszállítást is vállalnak.
A kereskedőt kell keresni
A Híradó által megkérdezett fogyasztóvédelmi szakértő szerint, ha webáruházból rendelt terméket várnak a fogyasztók, akkor nem a csomagküldő céghez, hanem a kereskedőhöz kell fordulni. A szállítmányozó cég ugyanakkor a kártérítés kapcsán elmondta, reklamáció esetén a törvénynek megfelelően 15 napos késedelmet követően megtérítik a feladási díjat.
Az RTL riportja itt nézhető vissza:
(Kiemelt képünk forrása RTL videorészlet)