A magyar válogatott megnézte az épülő Puskás Arénát
A létesítmény bejárásán a szakmai stáb tagjai is részt vettek, Dzsudzsák Balázs pedig egy minden játékos által aláírt címeres mezt nyújtott át Fürjes Balázsnak, aki azt mondta: „szurkolóként páratlan, semmivel sem összehasonlítható jó érzés, amikor a válogatott az előzetes esélylatolgatás ellenére, fantasztikus küzdeni akarással legyűri a horvátokat a Groupama Arénában.”

Fürjes Balázs arról is beszélt, hogy milyen fontos szempontokat határoztak el a Puskás Aréna építése előtt. Ezek közé tartozik a múlt iránti tiszteletet – milliméterre pontosan oda épült az új létesítmény, ahol elődje, a Népstadion állt, így a kezdőkör és annak középpontja is ugyanazon a ponton lesz, mint a régi arénában. Megtartották a Toronyépületet is, itt a jövő évi Európa-bajnokság idejére elkészül egy Puskás Múzeum, míg a kívülről jól látható pilonok a Népstadiont idézik, ezzel is tisztelegve a korábbi aréna előtt. Az elbontott anyagokat beépítették az új Puskás Arénába, így „a régi létesítmény tovább él az újban”.

Ugyanakkor egy igazi XXI. századi aréna valósul meg, amely mindent tud, amit egy ilyen létesítménynek tudnia kell. Az MTI tudósítása szerint Fürjes Balázs kiemelte, hogy a meredeken felfelé ívelő lelátók teljes egészében fedettek, így igazi „katlanhangulat" alakulhat ki a stadionban. Szempont volt az építés során az is, hogy a stadion „több legyen, mint aréna”. Mert "kizárólag labdarúgó-mérkőzésekből nem fog megélni a stadion, ezért úgy terveztük meg, hogy a lehető legkülönbözőbb eseményeknek lehessen helyszíne, így konferenciák, kiállítások, és más események megrendezésére is alkalmas legyen" – jelentette ki Fürjes Balázs, aki ugyancsak fontos szempontnak nevezte, hogy az aréna nemzetközi szinten átlagosnak mondható áron épüljön fel, és ezt sikerült is elérni. Kiemelte, hogy a beruházás száz százalékban magyar, nem kellett bevonni külföldi partnereket, a tervezéstől a kivitelezésig minden munkát hazai szakemberek végeztek.
Az új Puskás Arénának november 15-ig el kell készülnie, csúszás esetén a kivitelezőnek napi 142 millió forintos kötbért kell fizetnie.
