A Médiahatóság szerint dehogy volt reklám a 2RULE szerepeltetése a köztévében
Turcsán Szabolcs LMP-s képviselő a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságnál panaszt tett, mert Molnár Mátyás műsorvezető az M4 Sport Góóól!2 című műsorában a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó 2Rule sportmárka jelvényét viselte, de sehol nem jelezte a csatorna, hogy a terméket reklámozzák. A Médiatanács most megállapította, hogy nem történt szabálysértés – írja a 24.hu.

– A jelvény szerkesztett műsorban jelent meg, de azon a sportszermárka logója – a kitűző mérete és a fémlapocskáról visszaverődő fény miatt – nem volt egyértelműen kivehető – állapította meg a testület, ami alaptalannak nyilvánította a panaszt.
Az NMHH indoklásában részletesen leírta, hogy miért nem volt a jelvény viselése burkolt kereskedelmi közlemény, illetve reklám. Álláspontjuk szerint a márkajelzés akkor sem volt kivehető, azonosítható, amikor a kamera teljes képernyőn a műsorvezetőt mutatta, a logó kizárólag technika segítségével volt azonosítható. Ezért a tanács arra jutott, hogy nem történt szabálysértés a 2Rule-kitűző viselésekor, így nem indított eljárást.
A portál szerint ebből az következik, hogy az MTVA nem teljesítette a Magyar Sportmárka Zrt.-vel megkötött megállapodását, miszerint a 2Rule-t forgalmazó Magyar Sportmárka Zrt. nem fizet pénzt az MTVA-nak, barterban oldják meg az üzletet. Az MTVA ugyanis azt vállalta, hogy termékelhelyezéseket eszközöl műsoraiban, amely azonban – az NMHH indoklása szerint legalábbis – nem volt sikeres.