A Hellopay szerint versenyhátrányt okoz a GVH

A Hellopay szerint jogilag kifogásolható, hogy a GVH egy már lezárt ügyben ismét vizsgálatot indított ellenük, ami a hírnevükre nézve káros és versenyhátrányt okoz.

2022. november 11., 14:30

Szerző:

Szerdán tett közzé egy közleményt a Gazdasági Versenyhivatal, miszerint újabb vizsgálatot indított a HelloPay Zrt. ellen, mert a társaság vélhetően tisztességtelen nyomást gyakorolt a fogyasztókra az „elvárt” borravaló mértékéről. A cég pénteken kiadott egy közleményt, amelyben a GVH lépését jogilag kifogásolhatónak nevezték, valamint ezzel rájuk nérve károsítják a hírnevüket és súlyos versenyhátrányt is okoznak.

Jelezték, hogy a GVH mindössze egyetlen bejelentés miatt indított újabb vizsgálatot és adott ki előzetes közleményt, tehát nem tömeges fogyasztói panaszra reagált a Hivatal. Felidzték, hogy a HelloPay korábban már változtatott a borravaló adás mechanizmusán a GVH iránymutatásainak megfelelően, amit egy utóvizsgálati határozatban el is fogadtak.

Zárásul közölték, hogy minden fenntartásuk ellenére, továbbra is mindenben együttműködnek a GVH-val a vizsgálat lefolytatásának támogatásában, és megtesznek mindent a helyzet rendezése érdekében.

(Fotó: MTVA/Bizományosi: Róka László)

Ma Magyarországon minden beteg megkapja az állapotának megfelelő ellátást, beteg nem marad ellátatlanul – ez áll a Belügyminisztérium vasárnap kiadott közleményében. A MOK szintén közleményben reagált, azt írják, véleményüket az ismert hazai és nemzetközi statisztikai adatokra alapozták, amikor az egészségügyi ellátórendszer hiányosságairól írtak.