200 millióért népszerűsíti a halfogyasztást az Orbán kormány kedvenc reklámmogulja

2018. december 5., 16:46

Szerző:

A „Kapj rá!” kampány 200 millió forint értékű közbeszerzésén a Balásy-féle Lounge Design Kft. és a Balásy-féle New Land Media Kft. nyert – írja a hvg.hu.

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH) az Agrármarketing Centrum Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság részére írt ki közbeszerzést a halfogyasztás népszerűsítésére. A tenderen két cég indult, az Opten céginformációi szerint mindkettő tulajdonosa Balásy Gyula, akinek cégei és alvállalkozói júniusban  monopolhelyzetbe kerültek az NKH megbízásainál.

A közbeszerzés nyertesei a mai Közbeszerzési Értesítő szerint a kommunikációs munkát 214 039 868 forintért vállalták. Az árban sok egyéb mellett az online ügynökségi és grafikai tervezési feladatok is benne foglaltatnak, valamint rádióspot és flashmob is várható. A keretbe szórólap, matrica, plakát, közterületi felületek, logózott szalvéta, lufi, határidőnapló, toll, tolltartó, jegyzetfüzet, pendrive, póló, kötény, séfkabát, bögre, kulcstartó, edényalátét, papírtáska, színes ceruza is belefér.

Tegnap 16:25

Marad az átlagosnál hűvösebb idő a hétvégén is: a hőmérséklet csúcsértéke 11-18 Celsius-fok között alakul, és hajnalban visszatérnek a gyenge fagyok. A szél erős, olykor viharos lesz és többfelé lehet eső, zápor, akár zivatar - derül ki a HungaroMet Nonprofit Zrt. előrejelzéséből, amelyet csütörtökön juttattak el az MTI-hez.

Tegnap 15:42

Nem sok jóval kecsegtet az időjárás: marad az április első felének megfelelő hőmérséklet és éjszakánként talajmenti, a fagyzugos helyeken gyenge fagyok veszélyeztetik a gyümölcstermést - írta a HungaroMet Zrt. csütörtöki agrometeorológiai elemzésében.