1800 forintért árult sütőt az Electrolux
Hatalmas bakit követett el az Electrolux: 1800 forintért árult egy 160 ezer forintos beépíthető sütőt. Mindjárt rendeltek is belőle tömegével, volt aki egyszerre hármat.
Több mint ezer magyar rendelt 1800 forintért egy 160 ezres sütőt az Electrolux weboldalán – írja az Index. Egy olvasó hívta fel a lap figyelmét arra, hogy szerda délután brutál olcsón szerepel az Electrolux weboldalán egy komplett beépíthető sütő. „Tegnap egyik ismerősöm szólt, hogy az Electrolux egyik százhatvanezres sütőjét most 1800 forintért meg lehet venni. Rögtön meg is rendeltem kettőt” – írta a lapnak az olvasó. Arról is beszámolt, hogy egy óra alatt orvosolta a problémát az Electrolux, azonban akkorra már vásárlók százai csaphattak le a szó szerint vissza nem térő lehetőségre. „Nem tudom, kiküldik-e a terméket (ingyenes kiszállítással egyébként) vagy inkább a büntetést választják” – fűzte hozzá az olvasó. Bár szinte nyilvánvaló volt a hiba, megrendelte a konyhai csodát 1800 forintért. Hasonlóképp cselekedett 1300 honfitársunk, és bár sütőt nem kapnak, így is nyertek – írja a lap.
Az Electrolux hibázott, 200 milliót is bukhatott volna
„A tegnapi napon, 2024. február 14-én, délután folyamán a www.electrolux.hu weboldalon téves árral szerepelt az Electrolux SteamBake 600 (EOD5C71Z) beépíthető sütő. A hibát egy informatikai probléma okozta, amelyért ezúton is elnézést kér vásárlóitól az Electrolux” – reagált az Index megkeresésére a cég. „A probléma 1300 vásárlót érint. A vásárlók leadták rendelésüket online, melyet követően az Electrolux a megrendelés tudomásulvételéről automatikus e-mailben tájékoztatta őket, és jelezte, hogy az e-mail nem minősül a megrendelés visszaigazolásának” – magyarázta az Indexnek Tóth Péter. Az Electrolux magyarországi értékesítési divíziójának igazgatója szerint ahhoz, hogy a vásárlási folyamat teljes legyen, szükséges egy második üzenet, egy rendelési visszaigazolás is, amelyet jelen esetben nem kaptak meg a vásárlók, ezáltal a rendelések nem teljesülnek, és a vásárlókhoz nem érkezik meg a kiválasztatott termék. Az érintett vásárlókat csütörtökön e-mailben tájékoztatta az Electrolux a problémáról.
A vásárlók így is nyertek!
Mindenki 20 százalékos kupont kap – írja az Index. „Mindenképpen szeretnénk kárpótolni vásárlóinkat az okozott kellemetlenségért, ezért minden érintettnek egy 20 százalékos kupont biztosítottunk, amelyet beválthatnak a webáruházban” – jelezte az Electrolux. Kikötötték, hogy amennyiben bármikor hasonló, szokatlanul magas árcsökkenést tapasztalnának vásárlóik, javasolják, hogy mindenképpen vegyék fel a kapcsolatot az Electrolux ügyfélszolgálatával, ahol készséggel adnak információt minden kérdésben. „Az Electrolux továbbra is mindent megtesz annak érdekében, hogy weboldalán egyértelmű és pontos tájékoztatást adjon vásárlóinak. A gyorsan változó piaci árak miatt termékeink árát folyamatosan figyeljük, és igyekszünk minden esetben körültekintően eljárni” – mondták az Indexnek.
(Kiemelt képünk illusztráció. Fotó: Pixabay)