Irtózatos mennyiségű pénzt költött el a magyar állam reklámra tavaly

2018. november 9., 12:02

Szerző:

A magyar reklámpiac legnagyobb megrendelője a kormányzat volt tavaly, írja az éves régiós CANnual Report reklámpiaci jelentése alapján a 444.

A közép-és kelet-európai, független reklámügynökségek közreműködésével készült beszámoló szerint a magyar állam kétszer annyit költött mint a második helyezett: az állami 32 millió eurós – azaz 10 milliárd forintos – kiadás mögött a Magyar Telekom közel 15 millió eurós büdzséje áll. 

Idén a választások előtti négy hónapban 75 százalékkal költött többet a kormányzat reklámokra (azaz kormányzati propagandára), mint egy évvel korábban.

A régióban nincs még egy olyan ország, ahol a Top10 legtöbbet hirdetésre költő közt szerepelne az állam – jegyzi meg a lap.

Vegyesen alakult a forint árfolyama hétfő reggelre a főbb devizákkal szemben a péntek esti jegyzéséhez képest: az euró és a dollár jegyzése enyhén emelkedett, a svájci frankkal szemben viszont a forint 0,1 százalékkal erősödött.