Két magyar művész menti meg az országot a nemzetközi pénzügyi spekulánsoktól

Weiler Péter és drMáriás a művészet erejével lép fel a gonosz ellen, és máris közzétették az első közös digitális műalkotásukat. Nem is akárhogy.

2021. március 28., 20:26

Szerző:

Közös digitális műalkotást készített Weiler Péter és drMáriás. A két művész szerint azért, hogy a felvegyék a harcot a magyarságra leselkedő súlyos veszélyekkel. A mű címe:

Jószívű betyárok megmentik Magyarországot a nemzetközi pénzügyi spekulánsok támadásától a koronavírus-járvány csúcsán.

„Az Elon Musk Polgári Kör álnévvel fémjelzett nemzetközi pénzügyi spekuláns csoport újszerű automatákat helyezett el a haza pénzügyi szempontból legsebezhetőbb pontjain, hogy általuk szívja ki a magyar emberek zsebéből a hatalmas kockázati tőkét. Az új Moháccsal felérő veszélyre egy kis betyár csoport figyelt fel, név szerint Weiler Péter és drMáriás, akik a Jancsó Miklós Szegénylegényei tanfolyam sikeres elvégzése után esküt tettek a magyar emberek anyagi megvédelmezésére. Ezért annak láttán kirabolták a vírus miatti korlátozások következtében utolsó még nyitva tartó kertészeti kilósboltot, s kapákkal felfegyverkezve megindultak a legvérszomjasabb automata elleni támadásra” – olvasható az alkotás leírásában.

A digitális műkincsek forgalma néhány hónapja pörgött fel elképesztő mértékben, miután gazdag műgyűjtők digitális alkotásokat kezdetek adni-venni több (tíz)ezer dollárért. A digitális műkincskereskedelem és a hozzá tartozó kriptovaluta, az NFT forgalma pedig néhány hét alatt robbant be a világon.

Hála a Welier és drMáriás alkotta párosának, a műgyűjtők nem maradnak le semmiről, a Jószívű betyárok… ugyanis máris  eladásra kínálják.

Az alkotást megtekinteni és ajánlatot tenni itt lehet.

Nem ez az első kísérlet egyébként arra, hogy Weiler és drMáriás vállt vállnak vetve küzdjön meg a magyarságra leselkedő gonosszal. 2019-ben a Kieselbach Galéria által szervezett közös, Önarckép Trianonnal című kiállításon mutatkoztak be együtt, mindketten családi történeteikből merítettek ihletet, a személyes dráma pedig a világtörténelmi események tükrében bontakozott ki. Weiler a Kádár János 1956-os forradalom alatti négynapos moszkvai eltűnésének elképzelt pillanatait elevenítette meg a képein.