Jacko-betegség terjed a Facebook-on

Sokkoló ötlettel állt elő az egyik kozmetikumokat gyártó cég Indiában. A Vaseline nevű, arckrémet forgalmazó vállalat marketingesei azt találták ki, hogy a profilfotót kérésre kifehérítő alkalmazást tesznek közzé a Facebookon.

2010. július 14., 12:05

A népszerű közösségi oldalon a felhasználók megnézhetik, hogy virtuális arcképüket hogyan világosítja ki a cég terméke, a férfiak számára gyártott bőrvilágosító krém - számolt be a

Manna romániai hírportál.

Az indiai kozmetikum-piac erőteljes fejlődésnek indult pár éve, a piac helyi jellegzetességei közé tartoznak a bőrfehérítő krémek is. Az első, kifejezetten férfiakat célzó termékek tavaly jelentek meg, a piacra azóta beszálltak a nagy multik is, így a Nivea vagy a L'Oreal is kínál már ilyen terméket.

Súlyosbodik a helyzet a parajdi sóbánya térségében, ahol csütörtök hajnalban újabb beszakadások történtek. A környék továbbra is veszélyzónának számít, miközben a szennyezés már messze túljutott a helyi határokon.