Újabb 4,7 milliárdot szór el plakátkampányra a kormány

2018. november 30., 12:29

Szerző:

24.hu szúrta ki, a Közbeszerzési Hatóság címlapjára feltöltött dokumentációt,a amelyből az derül ki, hogy 4,7 milliárdos plakátkampányt indít a kormány. Ahogy írják a megbízás neve, idézzük:

Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai színtéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátása 2, valamint az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátása 10.

A kettes azt jelenti, hogy idén már volt egy 5,9 milliárdos kampány, ennek, mint ismert, a célpontja, Judith Sargentini volt.

A végrehajtó, Kuna Tibor és Csetényi Csaba kiesése után már csak Balásy Gyula lesz, aki az NKH megbízásainál ezzel monopolhelyzetbe került – emlékeztet az 24.hu.

Megtörni látszik a kutasok ellenállása? Hétfő kora délutáni hatállyal a Mol az összes töltőállomásán 10 forinttal csökkentette az üzemanyagok árát, vagyis – nagykereskedelmi árváltozás híján – az árrését. 

A Szabad Európa kiperelte az autópálya-koncessziós szerződés mellékleteit, és kiderült, hogy 15-17 ezer milliárd forintba kerülhet az adófizetőknek az, hogy a kormány kiszervezte a hazai gyorsforgalmiút-hálózat nagy részét. Az üzletet elnyerő hét magántőkealapról kiderült, hogy négy Szíjj László, három pedig Mészáros Lőrinc kormányközeli üzletember százszázalékos tulajdonában van – írja a lap.