Titkolja a kormány a terasznyitást ünneplő celebek gázsiját
Dömötör Csaba csak annyit árult el, hogy a költségvetésbe ez egy előre betervezett összeg volt.
Írásbeli választ igénylő kérdést nyújtott be Vadai Ágnes, aki arra volt kíváncsi, a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) mennyit költött „a celebek nyitási szponzorálására” - írja a 24.hu.
A Demokratikus Koalíció képviselője azután fordult Orbán Viktorhoz, hogy kiderült, az Orbán Ráhelhez köthető állami cég szponzorálja a terasznyitást ünneplő celebek posztjait. Debreczeni Zita, Dobó Kata és Király Linda a közösségi oldalán hirdette a terasznyitást és egyben reklámozta a Guller Zoltán által vezetett MTÜ egyik kiadványát. A posztok mellé odabiggyesztették a #reklám, #csodásmagyarország hashtageket.
Vadai Ágnes kérdéseire, hogy „a Magyar Turisztikai Ügynökség mekkora összeget fordított a celebek nyitási szponzorálására”, illetve hogy „pontosan kik és mennyi pénzt kaptak az Instagram posztokért”, Rogán Antal miniszter megbízásából Dömötör Csaba reagált Orbán Viktor helyett.
Dömötör a szponzorálás részleteiről árult el semmit, de azt megerősítette, hogy „az MTÜ forgalomélénkítő kommunikációs kampányt indított, amelyben természetesen a vendéglátóhelyek teraszainak megnyitása is helyet kapott”, és „ennek során közismert emberek a közösségimédia-felületeken elhelyezett bejegyzéseikben arra hívták fel a figyelmet, hogy a terasznyitással hosszú idő után végre visszakaphattuk a normális életünk egy újabb részét”. Dömötör ehhez még hozzátette, hogy „az ismert emberek üzenetei az üzleti tervekben előzetesen betervezett marketingköltségek terhére, a korábban megkötött keretszerződés alapján megvalósított tavaszi újraindítási kampány részeként jelentek meg”.
(Kiemelt kép: Király Linda Facebook-oldala)