Sorossal hekkelték meg az oltási kampányt a kétfarkúak

A fotó a Facebookon jelent meg. 

2021. június 21., 16:46

Szerző:

Mindenki emlékezhet a sorosozós Fidesz-kampányra: két amerikai kampánytanácsadó mondta el a svájci das Magazin nevű lapban, hogyan csináltak a Fidesznek elsőszámú ellenséget Soros György személyében. (A cikk fordítása az Euronews portálján megtalálható.) Az Orbán-kormány 2017 tavaszán indította el, a „Ne hagyjuk, hogy Soros nevessen a végén!” című Soros-ellenes kampányát az ország teljes területén elhelyezett óriásplakátokkal. A kampány folyamatosan ment egészen júliusig, természetesen felfűztek rá egy nemzeti konzultációt is, amiben a „Soros-tervről” lehetett véleményt mondani. A kampány 12 milliárd forintba került az adófizetőknek, antiszemita felhangjai miatt több zsidó szervezet is tiltakozott ellene. 

A kormány áprilisban azt közölte: az oltás népszerűsítésére kampányt indít, híres személyiségekkel, az „Oltás életet ment” jelszóval. Az oltási kampány 16 milliárd forintból finanszírozza a kormányzat. Ez a kampány nem valami sikeres, ha a YouTube-os nézettségi adatokat megnézzük. 

Ezt a kampányt és az előző, sorosozós kampány mixelte össze a Magyar Kétfarkú Kutyapárt.

 

(Kiemelt kép forrása: MKKP Facebook-oldala)

 

 

A Závecz közvélemény-kutatása szerint Magyar Péter pártjának EP-listája a kutatás első felében jelentősen megelőzött minden ellenzéki pártot a DK–MSZP–Párbeszéd kivételével, így a harmadik helyen szerepel a rangsorban. A teljes lakosság 11%-a, a biztos szavazók 14%-a voksolna rá.