Összeomlott az ételszállítás Budapesten
Nem bírták az éttermek a vasárnapi vihar és az Eb-döntő jelentette nyomást – 45 perc helyett nem ritkán 3-4 óra alatt ért ki a megrendelt étel
Több olvasó is jelezte a Pesti Hírlapnak: extrém sokat kellett várnia vasárnap az egyik legnépszerűbb ételrendelős felületen megrendelt – és nem ritkán előre kifizetett – ételekre. Egyikük a lapnak arról számolt be, hogy a Netpincér applikációjának tájékoztatása szerint 70-80 perces kiszállítási időt vállal az étterem.
„Kétórás várakozás után kezdtem el hívogatni az éttermet, de 21 próbálkozás után sem vették fel” – mesélte az olvasójuk. „Végül visszahívtak, de sok köszönet nem volt benne. Szidták a Netpincért, amiért nem lehet a felületükön átállítani a kiszállítási időt, szidták az időjárást, de leginkább a rengeteg megrendelésre panaszkodtak.”
Másik olvasójuk szerencsésebb volt: őt a rendelése leadása után pár perccel felhívta a kiválasztott étterem, jelezve, 3-4 órás határidővel tudják csak teljesíteni a rendelést – ilyen feltételek mellett is kéri-e az ételt?
Közel tucatnyi olvasó számolt be hasonló tapasztalatokról.
Az éttermek zömmel az időjárásra hivatkoztak. Szerintük a hirtelen jött esőzések miatt mindazok, akik szabadtéri programot szerveztek a hétvégére, bár otthon maradtak, az éttermi élményről mégsem akartak lemondani. Az Európa-bajnokság döntője, ahogy minden jelentősebb sportesemény, szintén megtolta a rendelésállományt, hisz ilyenkor nagyobb baráti társaságok gyűlnek össze közös meccsnézésre.
Egy olvasójuk elküldte szerkesztőségüknek azt a levelezést, amelyet az étteremmel folytatott, remélve, hogy hozzájut a kifizetett ételéhez. Amikor szóvá tette a kiszállítási idő csúszását, az étterem közölte: „Értem a problémádat. Teljesen igazad van. Az eső miatt az összes futárunk minden erejét bevetve azon dolgozott ma, hogy azt a rengeteg címet kivigyük. Képzeld el, hogy annyi címünk volt, hogy a telefont nem tudtuk felvenni. Tudom, hogy ez rád nem tartozik, ezért elnézésedet kérjük.” Olvasónk hozzátette: 3 óra 40 perc alatt végül hozzájutott a rendeléséhez.
Az ügyben keresték a Netpincért és a Woltot, a két legnépszerűbb ételrendelős céget – ám nem reagáltak.
(Kiemelt kép: