Újabb influenszereket hívott meg Orbán Ráhel Magyarországra, világsztár is van köztük
Tavaly 30 népszerű influenszert hívott meg Magyarországra az Orbán Ráhelhez köthető köthető szervezet, most újabb celebek érkeztek hazánkba.
2024-ben nagy port kavart, amikor kiderült, hogy a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) híres influenszereket, tartalomgyártókat hívott meg Magyarországra. Az Orbán Ráhelhez köthető szervezet különféle programokra vitte a hírességeket, ezeknek összköltsége végül 1,5 milliárd forint volt. Az elmúlt napokban ismét tartalomgyártók lepték el a fővárost, és idén még egy világsztárt is meghívtak.
Az Orbán Ráhelhez köthető szervezet ismét influenszereket hívott Magyarországra
Egy évvel az első, nagy port kavart influenszerkampány után a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) 2025 májusában ismét több tucat nemzetközi tartalomgyártót látott vendégül Budapesten. A luxuskörülmények között zajló eseményen a résztvevők ezúttal is rangos fővárosi és vidéki helyszínekről posztolnak, és a Visit Hungary Instagram-oldalán keresztül igyekeznek megszólítani a fiatal, 25–40 éves célcsoportot.
A tavalyi rendezvény kapcsán, Guller Zoltán, az MTÜ elnöke azt nyilatkozta, hogy Orbán Ráhel nem volt ott az influenszereknek szervezett eseményeken, valamint azt is elmondta, hogy az esemény nagy sikert aratott így biztosan lesz folytatása.
A programra különböző országból érkeztek az influenszerek. A résztvevők között szerepel többek között:
- Ed Westwick (11,3 millió követő), a Gossip Girl sztárja, valamint felesége, Amy Jackson (13,6 millió követő),
- Haley Kalil (7,5 millió követő), aki tavaly is részt vett az eseményen,
- Caroline Receveur (5,5 millió követő),
- Mariano Di Vaio (7,1 millió követő),
- Caspar Lee, Luca Vezil, Jodie „La Petite Franchie”, Albert Vicente, Rebeca Stones és Mathis Molinié is.
A bejegyzések döntő többségében megjelölik a Visit Hungary Instagram-oldalt, és feltüntetik, hogy a tartalom reklám. Ugyanakkor a posztokhoz csatolt linkek nem magyar, hanem nemzetközi (francia, spanyol, amerikai) turisztikai portálokra vezetnek.
Ezeket a helyszíneket látogatták meg az influenszerek
A hvg.hu kereste az ügyben a MTÜ-t, akik azt írták a lapnak, hogy Instagram és TikTok tartalomgyártók érkeztek május 6-án Budapestre három napra, akik 22 helyszínen, 30 hazai szolgáltató segítségével mutatják be az országot. 50 influenszert hívtak meg 9 országból, és több mint 101 millió Instagram és 102 millió TikTok követőt érnek el világszerte.
„A vendégek Budapest ikonikus helyszínein kívül megismerkedhetnek többek között a tokaji borvidékkel vagy a herendi porcelánnal is. Az idei év különlegessége, hogy a küldőországok adat alapon kiválasztott célcsoportjai szerint több tartalomgyártó szegmens lett meghatározva, akik eltérő programterv alapján adják át élményeiket követőiknek Budapestről és a magyar vidékről”
– írták.
A háromnapos látogatás során az influenszerek több mint 22 helyszínt látogatnak meg és 30 hazai szolgáltató közreműködésével ismerkednek meg Budapesttel és a magyar vidékkel. A programban szerepelt: dunai sétahajózás, Városliget (Néprajzi Múzeum teteje, Magyar Zene Háza), Halászbástya, Opera, Szent István-bazilika környéke, Gellért fürdő, Alelí étterem, Gresham Palota, W Budapest szálloda, Clark Ádám tér Leo Rooftop Bar.
Idén kisebb volt a buli
Tavaly nagy port kavartak az események, melyekre nem csupán külföldi influenszereket, de magyar tartalomgyártókat is meghívtak. A legtöbben nem vettek minden programon részt, azonban ott voltak a Halászbástyában tartott bulin, a hajókázáson, valamint az eseményen, amelyet az Operában rendeztek meg. Idén azonban láthatóan elmaradtak ezek a látványos bulik, és a magyar influenszerek sem kaptak meghívást a pár napos programra.
A közösségi médiás posztok alapján, forgattak a tartalomgyártókkal egy rövid reklámfilmet, legalábbis Mariano Di Vaio egyik korábbi bejegyzése erre enged következtetni. Tavaly is készült egy hasonló reklám, mely főként Budapestet népszerűsíti a külföldiek számára.
(Kiemelt képünk illusztráció, Fotó: Pixabay)