Nevetségesnek tartja Kerényi Miklós Gábor bocsánatkérését az egykori áldozat
A Budapesti Operettszínház művészeti vezetőjét és volt főigazgatóját név szerint először Maros Ákos egykori színész, táncos és műsorvezető vádolta meg zaklatással, ami után Kerényi Miklós Gábor Facebook-posztban kért bocsánatot az áldozataitól.
„Be kell hogy valljam, sok élethelyzetben, sok megoldásban, stílusban, viselkedésben valóban közelítettem ahhoz a határhoz, ami még szerintem elfogadhatónak tekinthető. Tettem ezt a művészi érzékenység és a teljes belefeledkezés, a mérhetetlen művészi szabadságvágy okán. Megalázni valakit sohase volt célom!”
– magyarázta, hogy egy 23 évvel ezelőtti szegedi éjszakán miért utasította a táncosát, hogy vegye le a nadrágját, és sújtott le háromszor teljes erővel a táncosa tomporára.

A bocsánatkérést Maros a maga részéről szintén a Facebookon kommentálta, nevetségesnek nyilvánítva, amit Kerényi állít:
„A nevetséges bocsánatkérését – már amennyiben ez a bagatellizált nyilatkozat annak tekinthető – annyival mindenképpen kommentálnám, hogy egy fiatal táncos vállfával történő elfenekelése nálam nem tartozik sem a »művészi érzékenység és a teljes belefeledkezés«, sem pedig »a mérhetetlen művészi szabadságvágy okán« elfogadható viselkedésbe”
– írta a ma már külföldön élő művész. Szerinte „a kör bezárult”, az ügy „haknizásra” a jövőben már nem alkalmas.
Ami Kerényit illeti, róla még a múlt héten röppent fel a hír, hogy a karrierje alatt több fiúval is hasonló játékokba bocsátkozott. Ezeket a vádakat eleinte tagadta, de jelezte, hogy nyugdíjba vonul. Azután, hogy Maros előállt a történetével, azonnal kirúgták a Budapesti Operettszínházból.