102 500 forintot követelt a Hableány elhunyt matrózától a Vodafone
Azt követelte az egyik telefonszolgáltató a Hableány május 29-én elhunyt matrózától, Pethő Jánostól, hogy egy összegben fizesse ki a korábban részletre vásárolt mobiltelefon árát – írja a Blikk. A cég már több felszólító levelet is küldött a férfinak, bírósággal, végrehajtóval is megfenyegette, de a matróz édesanyja nem tudja kifizetni a több mint százezer forintos összeget. A lap szerint
az elhunyt matróz még 102 520 forinttal tartozik.
„Július 9-én a kisebbik fiam, Tibor bevitte a telefonos cég ügyfélszolgálatára János halotti bizonyítványát – idézte fel az anya. – Elmagyarázta, hogy tragédia történt, a bátyja nem él, ne küldjenek a címemre több levelet, mert ez rendkívül felzaklat engem"
Ennek ellenére augusztus végén a telefonos cégtől újabb felszólítás érkezett az anya címére, hogy a fia – akiről addigra már biztosan tudták, hogy májusban meghalt – egy összegben fizesse be a tartozását.
Az eset után János öccse, Tibor ismét visszament az ügyfélszolgálatra, ahol az ügyintéző megígérte, hogy méltányosságból elengedik tartozást, és ott, Tibor szeme láttára meg is írta a kérvényt. Ennek ellenére „Kedves János!” megszólítással újabb fizetési felszólítást küldtek a halott bátyjának mondván:
méltányosságról szó sem lehet.
A Vodafone azóta tájékoztatta a Blikket, hogy azonnal kivizsgálták az ügyet és méltányosságból jóváírták a tartozást. A szolgáltató a döntésről értesíti a családot. A cég a család elnézését kéri, mély részvétét és együttérzését fejezi ki.