Magyarközpontú képzés
Túl van első félévén az egy ’t-vel” írandó Atilla Király Népfőiskola. Az intézmény vezetőtestületének célja: hogy „a magyar emberek szellemi, lelki és fizikai fejlődésének érdekében cselekedjenek.” Nem utolsó sorban pedig „a magyar nép önérzetének és önvédelmének megerősítését azáltal kívánják szolgálni, hogy feltárják az elfeledett, eljelentéktelenített, valamint bizonyos érdekek miatt eleve nem oktatott ismereteket.”
"Erkölcsi mikroorganizmusok támadtak a magyarság szakrális és spirituális jelképére: a mi Szent Koronánkra. E kártékony lények többször neki buzdultak és megpróbálták elsilányítani e Szent Ereklye jelentőségét” – szól Vörös Jolanda ars poeticája. A Nemzeti Asszonyok Szövetségének elnöke amúgy a 2009. szeptemberében második tanévét elindító Atilla Király Népfőiskola igazgatója is. Az intézmény honlapja a Jobbik weblapjáról is elérhető.
„Azt reméltük, hogy a Szent Korona-tan a magyar iskolák tantervében nélkülözhetetlen oktatási anyag lesz. Azt reméltük, hogy a felnövekvő nemzedék számára a Szent Korona ad biztos támpontot a hazaszeretet kibontakozáshoz” – olvassuk tovább Vörös Jolanda eszmefuttatását.
Nem így történt. Sőt. Nem elég, hogy a nemzet ellenségei kezdetben titkolták a Korona létezését, miután 1978-ban mégis hazakerült, azt a taktikát választották, hogy „a Koronát, mint afféle múzeumi leletet, elhelyezték a Nemzeti Múzeumban, mondván, aki akarja, megcsodálhatja.” És végül megtudjuk: a „regnáló, kufár lelkületű, a nemzet számára kártékony élősködők most arra vetemedtek, hogy elzálogosítják Mária Országának legfontosabb jelképét.”
Vörös Jolanda ezért, némi áthallással, arra buzdít, „Kelj fel végre nemzetem és rázd le magadról a Téged rabláncon tartó rabszolgatartóidat! Adjon az Isten ehhez erős akaratot, a kivitelezéshez tettrekészséget a szebb jövő reményében.”
Nem is tétlenkedett. A „Kollégium a Jövőért Alapítvány” és annak Kuratóriumával elhatározták: létrehozzák az Atilla Király Népfőiskolát. Aggodalommal tölti el őket ugyanis „a magyar nemzet szellemi állapota, a közösségtudat eltűnése, a múlt, a jelen és a jövő irányába érzett felelősség megcsappanása.”
Honlapjuk szerint céljuk tehát „a nemzeti önismeret fejlesztése, a nemzettudat elmélyítése, a nemzeti eszmerendszer kibontakoztatása, amely csakis nemzetünk múltjának ismeretéből, a történelméből meríthető.”
A tantárgyak listáját is e nemes cél érdekében állították össze. Az őstörténet címűben a szkíta, hun és avar népek sorsát, a magyar szent korona története és spiritualitása című órán pedig a tanulók felfogják: mit jelent a Szent Korona tagjának lenni, és annak misztériumában élni. De lesz a Szent Korona jog-és birtokrendszeréről, vagy életmód-életvitel tanácsokat is adó óra, ahol „támogatjuk és erősítjük a két nem életkori szerepeihez méltó magatartásmódokat.” És végül, de nem utolsó sorban tantárgy a XXI. század is ahol „a médiumok manipulatív eszköztárát vizsgáljuk. Mára negyedik hatalmi ággá nőtte ki magát a sajtó és egyéb elektronikus médium, mely a sajtószabadságra való hivatkozással irányítja a közéletet. Elszabadult kormányos nélküli hajóként tör-zúz a társadalom különféle színterein. Az ellenük való küzdelemhez és az igazi nyilvánosság vállalásához kapunk segítséget.”
Az ingyenes Népfőiskolára bárki jelentkezhet, aki elkötelezett a magyarság jövője iránt. Végzettség nem szükséges, a jelentkezőket általános iskolai vagy szakmunkás bizonyítvánnyal is felveszik. Az oktatási helyszínek címét és pontos időpontját viszont csak a felvett tanulókkal közlik. „A képzésen csak a beiratkozott hallgatóink vehetnek részt, akik fényképes hallgatói kitűzővel fognak rendelkezni” – áll a népfőiskola honlapján.
Megtudjuk azt is: az oktatást neves tanárok vállalták, akik a keresztény hit és az erkölcs alapjain állva kívánják szolgálni a magyar nemzet ügyét, és tudásuk javát a hallgatók számára elérhetővé teszik. Nevüket azonban nem kívánják nyilvánosságra hozni, mert „állami egyetemeken, fizetős szakjain sem tudja a hallgató, hogy kinek az előadására és szemináriumára fog bekerülni.”
Egy félév öt konzultációból áll, aki pedig egy évfolyamot elvégzett, az tanúsítványt kap. Akik pedig három évet tudnak maguk mögött, munkájukat oklevéllel ismerik el.