„Európa fűszere” – Budapest-kampány indul a CNN-en, 900-szor vetítik le a világnak, mennyire vibrál a magyar főváros

2018. május 14., 15:40

Szerző:

A Spice of Europe szlogennel és Budapest megújult turisztikai márkájával indítja el nemzetközi kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség. A Budapest fókuszú kampány a fővárost és annak kincseit mutatja be a világ számos országában. A hirdetések online, print és televíziós felületeken jelennek meg, május 15. és június 30. között.

A „Spice of Europe” kampány azt mutatja be, hogy Budapest egy sokoldalú város, az ide érkező vendég megtalál mindent, ami egy klasszikus, európai fővárosra jellemző, miközben tele van vitalitással, pezsgéssel és kreativitással, az autentikus és történelmi oldala mellett rendkívül innovatív és vibráló világváros – írja közleményében a Magyar Turisztikai Ügynökség.

A kampány erre építve fiatalos, kreatív arculattal indul el, amelynek részeként új turisztikai logó, új weboldal, új imázsfilm és új kreatív tartalmak készültek,

amelyek bemutatják Budapestet metaforikus fűszerességét, sokszínűségét.

„Azt szeretnénk elérni, hogy ha valaki Európába vagy Európában utazik, ne legyen kérdés, hogy nem csak Londont, nem csak Párizst, hanem Budapestet is látnia kell. Kiemelt célunk, hogy a hozzánk érkező vendégek töltsenek el Budapesten legalább még egy éjszakát. És szeretnénk megmutatni azt is, hogy Magyarország fővárosában izgalmas programlehetőségek sokasága várja a turistákat"

Fotó: Youtube

A május 15-én induló, június 30-ig tartó kampány során az ügynökség első számú globális médiapartnere a CNN lesz. Csaknem 900 alkalommal fogják sugározni az imázsfilmet a CNN televíziós csatornáin 250 millió háztartásba eljutva – mondta el sajtótájékoztatóján a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója, Guller Zoltán, akinek országimázsépítő törekvéseit más kiválóságok mellett az ismert turisztikai szakember, Orbán Ráhel is segíti, pusztán hazaszeretetből és teljesen ingyen. 

A hirdetések Budapest legfontosabb küldőpiacainak számító nyugat-európai országokban, így Németországban, az Egyesült Királyságban, Spanyolországban, Franciaországban és Olaszországban jelennek meg, a távoli küldőpiacok közül pedig az Egyesült Államokban lesz látható. Az ügynökség három célcsoportra fókuszál: a 25 és 40 év közötti értéktudatos fiatalokra, az élménykereső családosokra, és a 30 és 55 év közötti világutazókra – írja az MTI.

Olyan sokat nem kell már erőlködni, az értéktudatos brit fiatalok körében például máris Budapest az egyik legnépszerűbb európai úticél, tekintve főleg azt a fontos körülményt, hogy alig van olyan hely a kontinensen, ahol olcsóbban lehetne berúgni.