Egymilliárd forintért reklámozzák Semjén Zsolt szívügyét, a budapesti vadászati világkiállítást
Máris dőlnek a milliárdok a 2021-ben rendezendő budapesti vadászati világkiállításra, amelynek csak a kommunikációjára várhatóan
több mint egymilliárd forintot költenek
– írja a 24.hu.
A rendezvény, a hivatalos nevén
Egy a természettel Nemzetközi Vadászati és Természeti Kiállítás
mindenekelőtt Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettes, KDNP-elnök szívügye. Ő egyben az Országos Magyar Vadászati Védegylet elnöke, a háziasított számi rénszarvasok réme, aki akár jegesmedvét is lőne, ha hagynák.

A vadászati világkiállítás kommunikációs feladataira a nyertes ajánlatot – nettó 1,027 milliárd forintos vállalási árral – a New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. konzorciuma, a kormány sokmilliárdos plakátkampányait is vivő, Balásy Gyula érdekeltségébe tartozó duó adta be a Rogán Antal-féle Nemzeti Kommunikációs Hivatalnak. a cégnek három alvállalkozója lesz.
Az Orbán-kormány tavaly az előkészületekre 7 milliárd forintot különített el. A helyszín, azaz a Hungexpo területének megújítására csaknem 50 milliárd forintot szánnak. 2018 decemberében írtuk meg, hogy a teljes büdzsé is 50 milliárd forint körül jár, és már most feszegeti ezt a keretet, olyannyira, hogy Semjén Zsolt viccelődött is azzal, hogy a tervezetét nem meri megmutatni Varga Mihály pénzügyminiszternek. Akkori információ volt az is, hogy csak logóra és ajándéktárgyakra egymilliárdot szánnak.