Egy kézbe került a turisztikai kampányokra szánt 12 milliárdnyi EU-s pénz
Balásy Gyula médiavállalkozói cégei egyedül pályáztak, és nyertek.
Összesen 12 milliárd forintért rendeltek meg turisztikai kampányokat és kutatásokat a területtel foglalkozó állami cégek, amelyet a kormány által kedvezményezett médiavállalkozó, Balásy Gyula cégei vittek el, írja a Magyar Narancs. A pályázatot a Visit Hungary Nemzeti Turisztikai Szervezet Nonprofit Zrt., a Kisfaludy2030 Turisztikai Fejlesztő Nonprofit Zrt. és a Magyar Divat & Design Ügynökség Nonprofit Zrt írta ki, derül ki az uniós közbeszerzési értesítőből, a TED-ből.
A 12 milliárdos keretmegállapodást a Rogán Antal felügyelete alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal kezelte, a nyílt pályázaton azonban mindössze egyetlen ajánlat érkezett. Ezt a New Land Media Kft. és a Media Dynamics Kft. alkotta konzorcium tette, Balásy Gyula érdekeltségei közé tartozik. A szerződést szeptember 24-én kötötték meg az NKH-val. A pályázat győztesei átfogó médiakampányok tervezését és kivitelezését vállalták, melyekből ötöt itthon, négyet külföldön kell megtartani. Az egyes kampányok minimum egy hónapig, maximum két hónapig futhatnak, és átlagosan 100 millió forintba kerülhetnek majd. A vállalkozó korábbi üzleteiről itt írtunk.
(Kiemelt kép: GERGELY BESENYEI / AFP)