A járvány betett a DK webshopjának is, nem fogytak túl jól a special Feri pólók
A Dobrev Klárás bögrék azonban igen jól fogytak a válság ellenére is.
A tavalyi évben veszteségesnek bizonyult a Demokratikus Koalíció webshopja. Ami azért is meglepő, mert az internetes vásárlásokat a koronavírus-járvány serkentette, és nem gátolta, úgy mint más ágazatok esetében. A legtöbb internetes áruháznak sikerült nyereséget termelni a járvány ideje alatt, a politikai témájú marketing termékeknek azonban nem volt keletje az elmúlt időszakban, írja az mfor.
A Demokratikus Koalíció webáruházában a Gyurcsány Ferenc aláírásával ellátott pólóktól kezdve a „dékás” gyufán át bögréket és táskákat is lehet kapni. A Déká Rendezvény Kft. az áruház üzemeltetője. A cég 11,6 milliós veszteséget termelt 2020-ban. 2019-ben sokkal jobb helyzetben volt a webshop, mivel 18,3 milliós nyereséggel zárták az évet.
Az mfor.hu a DK pártigazgatójához fordulva megtudta: a járvány hatására lett veszteséges a cég. Sebián-Petrovszki László úgy fogalmazott: „Sajnos a 2020-as év valóban kb a felére csökkentette az árusításból származó bevételét a kft-nek, ennek fő oka, hogy a Covid miatt nem voltak DK-s rendezvények, ahol lehetőség lett volna árusításra, és a webshopban is visszaesett az érdeklődés”.
A DK politikusa azt is elmondta a lapnak, hogy az idei év sokkal jobban alakul. Mióta Dobrev Klára a párt miniszterelnök-jelöltje, „slágertermékké” vált a politikust ábrázoló bögre. Az is előfordul, hogy extra mennyiséget kellett ebből a darabból legyártania a pártnak.
(Kiemelt kép: Gyurcsány Ferenc, a Demokratikus Koalíció (DK) elnöke 16. évértékelő beszédét tartja Budapesten, a Sofitel Hotelben 2020. február 9-én. Fotó: Pesti Hírlap archív)