A BKV szerint a „nem megfelelő utazási kultúra” miatt nem működnek a frissen felújitott 3-as metró liftjei
Azt mondják: teljesen természetes, hogy öt és fél év felújítás után is hiba csúszik a gépezetbe.
Miután a Világgazdaság olvasói többször jelezték, hogy nem működnek a vadonatúj 3-as metró liftjei, a lap megkérdezte erről a BKV-t, Szerintük teljesen természetes, hogy fellépnek kisebb hibák, meg amúgyis az utasok tehetnek róla:
„A BKV Zrt. karbantartó személyzete ilyenkor azonnal megteszi a szükséges intézkedéseket az esetleges hibák mielőbbi elhárítására, amelyek az esetek döntő többségében az utazóközönség nem megfelelő utazási kultúrájából adódnak.”
A vállalat hozzátette: a felvonók még garanciális időszakban vannak, így a felújítást végző vállalkozó feladata a javítás, illetve azt is közölték, hogy „a hibajavítás a legtöbb esetben jellemzően perceket vesz igénybe, azonban előfordulhat hosszabb időtartamú javítás is a hiba jellegéből adódóan”. Konkrétumokat, hogy hány utas, hányszor mennyi ideig nem használhatta a lifteket, nem árultak el.
(Kiemelt képünk: Karácsony Gergely M3-as metró átadás felújítás. Fotó: Karácsony Gergely Instagram oldala.)