6,3 milliárd forintos osztalékot vett ki a két cégéből az Orbán-kormány propagandájának ügynöke
A 24.hu még pénteken szellőztette meg, hogy az Orbán-kormány kommunikációs pályázatain egyeduralkodóvá váló Balásy Gyula csak az egyik cégének, a Lounge Design Kft.-nek a 7 milliárd 787 millió forintos forgalma nyomán 2 milliárd 14 millió forintos osztalékot vehet ki, most pedig a hvg.hu írja, hogy a másik cég, a New Land Media Kft. 2018-ban 52,2 milliárd forintos bevételt ért el, a 8,8 milliárd forintos profitból pedig 4,3 milliárd forint osztalékot vett ki.
Vagyis csak a két cég 6,3 milliárd forinttal gyarapította a vagyonát egy év alatt.
Balásy Gyula cégei vállalták a Soros György és Jean-Claude Juncker arcképével elindított EU-ellenes plakátkampányt, az Állítsuk meg Brüsszelt! kampányt, ahogyan ők hirdették a 2018-as családok évét és a kormány családvédelmi akciótervét is. Nagy belépőjük a menekültek elleni gyűlöletkampány volt még 2015-ben.