60 millióból reklámozzák, hogy épül a gigadrága Puskás Stadion

2018. április 18., 18:58

Szerző:

Nettó 60 millió forintot költünk idén a most épülő új Puskás Ferenc Stadion kommunikációs tevékenységére, a reklámügynökségi, PR- és médiaügynökségi feladatokra – szúrta ki az mfor a közbeszerzési hatóság adatbázisában.

A tender nyertese annak a Balásy Gyulának két cége, aki a Rogán Antal kabinetminiszter alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) kommunikációs tenderein csak tavaly 30 milliárdot nyert. A két nyertes cég a New Land Media és a Lounge Design.

A stadion makettje
Fotó: kormany.hu/Bartolf Ágnes

A szerződést hamarosan megköthetik, a szerződéskötési moratórium ugyanis április 23-án jár le.

A Puskás Stadion építését Orbán Viktor személyesen felügyeli. A beruházás költségei folyamatosan emelkednek. Az eredeti terv szerint 40 milliárd forintból épült volna meg a 67 ezer férőhelyes létesítmény. A tervezett végső összeg jelenleg 190 milliárd forint.

2019. október végéig kell befejezni a munkát, tehát némileg érthetetlen, hogy miért szükséges reklámozni egy folyamatban lévő, elszaladt költségvetésű építkezést nettó 60 millió forint közpénzen. 

Az Európai Parlament képviselői megszavazták, hogy az Európai Unióban minden macska és kutya esetében kötelező legyen a mikrochip beültetése és a nyilvántartásba vétel, az illegális állatkereskedelem visszaszorítása és az állatjóléti szabályok megerősítése céljából.