60 millióból reklámozzák, hogy épül a gigadrága Puskás Stadion

2018. április 18., 18:58

Szerző:

Nettó 60 millió forintot költünk idén a most épülő új Puskás Ferenc Stadion kommunikációs tevékenységére, a reklámügynökségi, PR- és médiaügynökségi feladatokra – szúrta ki az mfor a közbeszerzési hatóság adatbázisában.

A tender nyertese annak a Balásy Gyulának két cége, aki a Rogán Antal kabinetminiszter alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) kommunikációs tenderein csak tavaly 30 milliárdot nyert. A két nyertes cég a New Land Media és a Lounge Design.

A stadion makettje
Fotó: kormany.hu/Bartolf Ágnes

A szerződést hamarosan megköthetik, a szerződéskötési moratórium ugyanis április 23-án jár le.

A Puskás Stadion építését Orbán Viktor személyesen felügyeli. A beruházás költségei folyamatosan emelkednek. Az eredeti terv szerint 40 milliárd forintból épült volna meg a 67 ezer férőhelyes létesítmény. A tervezett végső összeg jelenleg 190 milliárd forint.

2019. október végéig kell befejezni a munkát, tehát némileg érthetetlen, hogy miért szükséges reklámozni egy folyamatban lévő, elszaladt költségvetésű építkezést nettó 60 millió forint közpénzen.