44 kutyát kaptak bliccelésen tavaly az ellenőrök Budapesten

2018. január 17., 17:39

Szerző:

Tavaly 44 kutyást kaszáltak el bliccelésért a tömegközlekedésen – ennyien választották legalábbis közülük, hogy később és nem a helyszínen rendezik a büntetést. Ezt onnan lehet tudni, hogy a helyszíni pótdíjazáskor nem rögzítik, embert avagy állatot büntettek-e – írja a Pénzcentrum. 

A csekkes befizetés 16 ezer forintról indul és ha lejárt a határidő, ahogy az óra ketyeg, úgy emelkedik a tarifa is.

Fotó: Youtube

A lap is felhívja a figyelmet hogy a a rendszeresen tömegközlekedtetett kutyáknak sokkal jobban megéri ebbérletet venni 5250 forintért, mint jegyet, ami pont annyiba kerül, mint az ember-jegy, azaz 350 forint (a buszsofőrnél ráadásul 450).

A BKK közölte a portállal, hogy egyelőre nem tervezik kedvezményes jegy bevezetését kutyák számára, egyébként  egyetlen érintett szervezet sem kopogtatott náluk efféle igénnyel.

A Szabad Európa kiperelte az autópálya-koncessziós szerződés mellékleteit, és kiderült, hogy 15-17 ezer milliárd forintba kerülhet az adófizetőknek az, hogy a kormány kiszervezte a hazai gyorsforgalmiút-hálózat nagy részét. Az üzletet elnyerő hét magántőkealapról kiderült, hogy négy Szíjj László, három pedig Mészáros Lőrinc kormányközeli üzletember százszázalékos tulajdonában van – írja a lap.

Kedden túlnyomóan derült, száraz időre van kilátás. Európa időjárását egy kiterjedt anticiklon befolyásolja. Napközben többfelé megélénkül, kedden a Dél-Dunántúlon időnként meg is erősödik a délkeleti, keleti szél.

Olyan szabályokat akartak bevezetni a koreaiak által vezetett iváncsai akkumulátorgyárban, ami kiverte a biztosítékot a magyar munkavállalóknál. Nem mondják meg, mi az oka, ha rosszul lesznek a dolgozók a munkahelyükön, a szigorú biztonsági előírásokra viszont nagyon odafigyelnek, a telefonok kamerája le van takarva, amit a biztonsági szolgálat ellenőriz is. A Házon kívülnek az iváncsai akkumulátorgyár két dolgozója mesélt arról arc és név nélkül.

Magyarországon tavaly 115 ezer 65 évesnél idősebb magyar dolgozott a nyugdíj mellett. A legtöbben a feldolgozóiparban tevékenykedik, de a kereskedelemben és gépjárműjavításban is szép számmal dolgoznak az idősek.