Jól hozott a konyhára, hogy Verát megcsalta a férje

Az október 12. és november 15. között futó kampánya alatt igazi mérföldkőhöz érkezett az ország legnagyobb online aukciós portálja: november 15-én a Vatera felhasználók száma elérte az egymillió főt, valamint a feltöltött tételek száma is átlépte a hétszámjegyű küszöböt – olvasható az online aukciósház közleményében.

2009. november 26., 08:53

Vera nagyban hozzájárult a kampány sikeréhez: a Vatera reklámhőse az akció időszaka alatt folyamatos kapcsolatban volt a felhasználóival a legnépszerűbb közösségi portálokon. Vera több száz üzenetet váltott az érdeklődőkkel a Facebook, Twitter és IWIW felületén.

A Vatera kampánya számos pozitív eredményt hozott mind a felhasználók, mind a portál részére: az online aukciós oldal elérte az egymillió felhasználót november közepén. A szerencsés egymilliomodik regisztrálót a Vatera egy kora nyári kétszemélyes úttal díjazta Leszbosz szigetére, Vatera Beach-re. Nemcsak a felhasználók, de a kínált termékek száma is emelkedett; a piactéren már több mint 1.000.000 termékből lehet válogatni.

A kampány során az újonnan regisztrált felhasználók száma 67 százalékkal nőtt a megelőző időszakhoz képest, így naponta 1500 új felhasználó lett tagja a Vatera felhasználói körének. Ezen időszak alatt a napi licitek száma 14 százalékkal, míg a napi átmenő forgalom 15 százalékkal emelkedett. Napi átlagban 54 millió Ft értékben cseréltek az áruk gazdát a piactéren. A kampány következtében a napi eladott termékek száma is 14 százalékkal nőtt. Az eladók is érzékelték a megnövekedett keresletet, hisz a naponta feltöltött új termékek száma is 15 százalékkal lett magasabb.

A kampány központi figurája, Vera, igazi közönségkedvenc lett bő egy hónap alatt. A több online felületen kommunikáló fiktív karakter és a közönség között folyamatos párbeszéd zajlott, valódi kapcsolat alakult ki. Vera önálló Twitter-, Facebook- és IWIW-oldalán hirdette az akciót, tájékoztatta az érdeklődőket a részletekről, válaszolt a felmerülő kérdésekre. A hölgy további sorsára sokan voltak kíváncsiak, a kampány természetesen nem marad befejezetlenül. A tévében már nem sugárzott utolsó epizódot

a YouTube-on nézhetik mega Vaterázók.