Most már hivatalos – jön a reklámokkal ellátott Netflix
Mindent csak a felhasználók érdekében.
A Netflix számára véget ér egy korszak. Bár a szolgáltatást sokáig dicsérték a reklámok teljes hiánya miatt, a Netflix most megfordítja az irányt ebben a kérdésben. Kedden arról számoltak be, hogy Reed Hastings, a Netflix társ-vezérigazgatója szerint a reklámok hamarosan beépülnek a szolgáltatásba.
„Az árkülönbség növelésének egyik módja a reklámozás az alacsony árú csomagokon, és az, hogy reklámmal alacsonyabbak legyenek az árak” – mondta Hastings. „Akik követték a Netflixet, tudják, hogy elleneztem a reklámok bonyolultságát, és nagy rajongója vagyok az előfizetés egyszerűségének”.
Bár a múltban ellenezte a reklámok beépítését, Hastings elismerte, hogy ez egy szükséges lépés lenne a streaming platform számára. Azt is elmondta, hogy ez pozitív lenne a Netflix előfizetői számára, mivel fogyasztói választási lehetőséget biztosít számukra, és azt a lehetőséget, hogy olcsóbb, bár reklámokkal ellátott előfizetést válasszanak.
Nem világos, hogy a Netflix pontosan mikor hajtja végre ezt a változtatást. Azonban, ahogy Hastings kijelentette, ez akár már 2023-ban vagy 2024-ben bekövetkezhet.
(Kiemelt képünk: Egy számítógép képernyőjén és egy mobiltelefonon látható a Netflix logója 2020. március 31-én a virginiai Arlingtonban. 2021. május 21-én. Fotó: Olivier DOULIERY / AFP)