Eladták a Sanomát

A Centrál Group pénzügyi cég vette meg a Sanoma Media Budapest médiacéget, írja a Kreatív. A Sanoma által kiküldött közleményben azt írják, hogy a cég médiavállalkozásainak 60 millió euró a nettó árbevétele, a folyamat végére pedig 11 millió eurós tőkenyereség a cél.

2014. április 24., 16:15

„A Sanoma Media Budapest komoly múlttal rendelkező vállalat, amely értékes befektetést jelent nekünk hosszú távon. Hiszünk a Sanoma.-portfólióhoz tartozó erős brandekben, és hiszünk a munkatársakban, akik ezeket felépítették. A célunk az, hogy Magyarország második legnagyobb médiavállalkozását megújítsuk és hosszú távon tovább üzemeltessük” – mondta ezt Varga Zoltán, a Centrál Csoport alapítója és vezérigazgatója a Kreatív szerint.

Tavaly óta lehetett hallani arról, hogy a tulajdonosa el akarja adni a Sanomát, több potenciális érdeklődőt azonban elijeszthetett, hogy a finn tulajdonos egyben árulja Sanoma portfólióját, nem pedig részletenként – írja az Index.

A Céginfó adatai szerint a Budapestre bejegyzett Central-Fund Zrt. 5 millió forintos alaptőkével, és majdnem 32 milliós saját tőkével rendelkezik, két éve 133 milliós árbevétele volt, összesen négy embert alkalmaznak.